برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1391 , دوره  3 , شماره  12 ; از صفحه 81 تا صفحه 92 .
 
عنوان مقاله: 

نقش زنان در بازاريابي کارآفرينانه

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه پیام نور، واحد آبادان، گروه مدیریت، آبادان، ایران
 
چکیده: 

در جامعه امروز، زنان نقش مهم و در حال گسترشي در زمينه کسب و کار دارند. در سالهاي اخير، سهم زنان در کسب و کارهاي خصوصي به اندازه کارهاي دولتي روند رو به رشدي را طي کرده است. توجه به استعداد و نقش زنان در توسعه کشورها ضرورت دارد. بسياري از دولت ها در بحران هاي اقتصادي توانسته اند با اتخاذ تدابير و سياستهايي و يا بهره مندي از نيروي کار زنان بر بحران هاي جامعه خود فايق آيند و در مسير توسعه موفق شوند. در حال حاضر، زنان در کشور ما، به عنوان نيمي از جامعه نه تنها ديگر خانه نشين نيستند بلکه متقاضيان مهارت ديده و داراي تحصيلات عاليه اي هستند که از اين نظر از مردان برتري يافته اند، با توجه به محدوديتهاي سرمايه گذاري از سوي دولت، بازاريابي کارآفريني يکي از مهمترين راه حلهاي معضل بيکاري زنان محسوب خواهد بود.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

زرین جوی الوار، س.، و عباسپور، ا. (1391). نقش زنان در بازاریابی کارآفرینانه. زن و فرهنگ, 3(12), 81-92. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=191718



Vancouver : کپی

زرین جوی الوار سهیلا، عباسپور احسان. نقش زنان در بازاریابی کارآفرینانه. زن و فرهنگ. 1391 [cited 2021July30];3(12):81-92. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=191718



IEEE : کپی

زرین جوی الوار، س.، عباسپور، ا.، 1391. نقش زنان در بازاریابی کارآفرینانه. زن و فرهنگ, [online] 3(12), pp.81-92. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=191718.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 154 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی