2 SID.ir | نقش زن در بازاريابي سبز

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
عنوان مقاله: 

نقش زن در بازاريابي سبز

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد خرمشهر، گروه مدیریت و حسابداری، خرمشهر، ایران
 
چکیده: 

شايد كسي تصور نمي كرد كه روزي بازاريابي علاوه بر سود آوري و فروش، نگران سلامت مصرف كننده نيز باشد. اما پويايي و رقابت شديد و افزايش نگراني نسبت به محيط زيست و همچنين مقررات دولتي و افزايش آگاهي مصرف كنندگان شركتها را بر آن داشت كه در سلامت جسماني و رواني و پاكيزگي محيط مصرف كنندگان نيز تامل كنند. به هر حال به مرور زمان مفاهيمي نظير بازاريابي سبز، بازاريابي محيطي و اجتماعي براي عمل به مسووليت اجتماعي بنگاه ها وارد ادبيات بازاريايي شد. در اين راستا زنان با صرفه جويي در مصرف انرژي، کاهش ضايعات و مقابله با آلودگي آب و هوا و محيط زيست نقش مهمي را در برنامه هاي بازاريابي سبز و توسعه پايدار ايفا مي کنند.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 398
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی