برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

مدل راهبردي تبليغات الکترونيک اثربخش رفتار مصرف کنندگان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه
 
چکیده: 

از ديرباز مديران و بازاريابان بطور جدي به دنبال فهم اين مهم بوده اند که تبليغات چگونه بر تصميمات مشتريان و مصرف کنندگان تاثير مي گذارد و اصولا اين تاثيرگذاري آيا از يک فرآيند و مدل خاصي تبعيت مي کند يا خير؟ لذا تحقيقات زيادي پيرامون اين موضوع صورت گرفته که تعدادي از آنها تائيد کننده يکديگر و تعدادي از آنها در مقابل يکديگر قرار دارند. نتايج اين تحقيقات که ارائه کننده مدل هاي مختلف از سال 1898 تاکنون است (بيش از 30 مدل) در اين تحقيق جمع آوري و مورد نقد و بررسي قرار گرفته اند. اين بررسي ابتدا الگوهاي سلسه مراتب سنتي را توصيف مي کند و سپس به بحث درباره الگوهاي سلسه مراتب نوين مي پردازد. با توجه به پيشرفتهاي ساليان اخير و ورود ابزارهاي الکترونيک ارتباطات که بواسطه آن تبليغات اينترنتي (الکترونيک) تبديل به يکي از کانالهاي مهم بازاريابي براي شرکتها شده است. لذا مدل راهبردي براي تبليغات اينترنتي با توجه به نقد و بررسي مدل هاي گذشته، ارائه شده است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 248
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی