5 SID.ir | کيفيت خدمات و رضايت مشتريان در صنعت هتلداري (مورد مطالعه: هتل هاي شهر مشهد)

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
عنوان مقاله: 

کيفيت خدمات و رضايت مشتريان در صنعت هتلداري (مورد مطالعه: هتل هاي شهر مشهد)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

هدف از اين پژوهش بررسي وضعيت کيفيت خدمات هتل ها و رضايت مشتريان در شهر مشهد است. با مطالعه تحقيقات پيشين مدل مفهومي خاصي طراحي شد و کيفيت خدمات هتل ها با استفاده از مدل آميخته «بومز و بيتنر» مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفته است. در اين پژوهش، با استفاده از بررسي اسناد و مدارک و پرسشنامه محقق ساخته، داده هاي مورد نياز از 196 نفر از مشتريان هتل هاي شهر مشهد و 90 نفر از مديران و کارشناسان اين هتل ها جمع آوري گرديد. نتايج تحقيق نشان مي دهد که در مجموع کيفيت خدمات هتل هاي شهر مشهد در حد قابل قبولي قرار دارد و مشتريان از کيفيت خدمات ارائه شده راضي هستند. بين ديدگاه مشتريان، مديران و کارشناسان تفاوت وجود دارد. همچنين آميخته «مکان» داراي بيشترين اهميت و آميخته «قيمت» داراي کمترين اهميت است.

 
كلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 577
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی