برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر حسن شهرت شرکت هاي لوازم خانگي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

يکي از ويژگي هاي مهم محصولات و خدمات که از گذشته هاي بسيار دور، چه در عرصه هاي فردي، چه اجتماعي و چه در کسب و کار باعث سرآمدي نسبت به ديگران بوده، حسن شهرت است. هدف از انجام اين پژوهش، معرفي حسن شهرت و مزاياي رقابتي آن در عرصه کسب و کار و رتبه بندي عوامل موثر بر حسن شهرت در صنعت لوازم خانگي ايران است. اين رتبه بندي با استفاده از پرسشنامه مدل توسعه يافته شهرت فامبران و به کارگيري داده هاي به دست آمده در تکنيک تاپسيس فازي، از دو ديدگاه مديران و مشتريان اين صنعت انجام مي شود. در نتايج به دست آمده از اين تحقيق، تفاوت ها و مشترکات عوامل موثر بر شهرت از دو ديدگاه مديران و مشتريان مشخص شده است. همچنين، براي اين عوامل، سه دسته به ترتيب اولويت مشخص شده است تا مديران بتوانند با استفاده از آنها، به ارتقاي شهرت شرکت خود بپردازند.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 708 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی