برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

ارتباط ابعاد ارزش ويژه برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE (مورد مطالعه: شرکت هاي بيمه بدنه خودرو)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

مديريت برند يکي از ابزارهاي کارآمد در دست مديران بازاريابي در خصوص تدوين استراتژي ها و برنامه هاي بازاريابي است. ارزيابي برند با استفاده از مفهوم ارزش ويژه برند امكان پذير است. عواملي چون كيفيت ادراك شده، تمايل به پرداخت قيمت بالاتر، محبوبيت برند، منحصر به فرد بودن و ... ابعاد تشكيل دهنده ارزش ويژه برند هستند. نگارندگان اين مقاله سعي در آزمودن ارتباط ميان ارزش ويژه برند و عملكرد شرکت داشته و در جهت رسيدن به اين مهم، بازار رقابتي بيمه بدنه را براي آزمون فوق انتخاب کرده اند. براي انجام اين پژوهش، از ضريب همبستگي ميان ارزش ويژه برند از ديدگاه مشتريان و تعداد بيمه بدنه فروش رفته شرکت هاي بيمه استفاده شده است. در خروجي کار، ارتباط بالاي ارزش ويژه برند و عملكرد شرکت (فروش) مشاهده شد. اين امر به معناي آن است كه شرکت هاي بيمه اي كه از ارزش ويژه بالاتري در ذهن مشتريان برخوردارند، عملكرد بهتري نيز داشته اند.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 278 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی