مشخصات مقاله عنوان نشریه: كاوش هاي مديريت بازرگاني اطلاعات شماره: پاييز و زمستان 1390 , دوره 3 , شماره 6 ; از صفحه 1 تا صفحه 22 . عنوان مقاله: ارتباط ابعاد ارزش ويژه برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE (مورد مطالعه: شرکت هاي بيمه بدنه خودرو) نویسندگان: مروتي شريف آبادي علي, کشورشاهي محمدکاظم, رستگار مهسا آدرس: چکیده: مديريت برند يکي از ابزارهاي کارآمد در دست مديران بازاريابي در خصوص تدوين استراتژي ها و برنامه هاي بازاريابي است. ارزيابي برند با استفاده از مفهوم ارزش ويژه برند امكان پذير است. عواملي چون كيفيت ادراك شده، تمايل به پرداخت قيمت بالاتر، محبوبيت برند، منحصر به فرد بودن و ... ابعاد تشكيل دهنده ارزش ويژه برند هستند. نگارندگان اين مقاله سعي در آزمودن ارتباط ميان ارزش ويژه برند و عملكرد شرکت داشته و در جهت رسيدن به اين مهم، بازار رقابتي بيمه بدنه را براي آزمون فوق انتخاب کرده اند. براي انجام اين پژوهش، از ضريب همبستگي ميان ارزش ويژه برند از ديدگاه مشتريان و تعداد بيمه بدنه فروش رفته شرکت هاي بيمه استفاده شده است. در خروجي کار، ارتباط بالاي ارزش ويژه برند و عملكرد شرکت (فروش) مشاهده شد. اين امر به معناي آن است كه شرکت هاي بيمه اي كه از ارزش ويژه بالاتري در ذهن مشتريان برخوردارند، عملكرد بهتري نيز داشته اند. کلید واژه: عملکرد سازمان(Q2)ارزش ويژه برند مشتري گرا (CBBE)(Q2)نتايج مالي(Q2) چارک 1 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک اول تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی زیاد است. چارک 2 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک دوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع زیاد است. چارک 3 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک سوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع کم است. چارک 4 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک چهارم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی کم است. موضوعات مرتبط: تعهد هنجاریمدیریت دانشبازارگراییعملکرد سازمانی ارجاعات: ندارد مقالات نشریه ای مرتبط: عوامل تاثيرگذار بر ارزش ويژه برند شرکت هاي بيمه از نگاه مشترياناثر ارزش ويژه برند و سرمايه اجتماعي بر تصوير برند (مورد مطالعه: برند خودروي سمند)ارتباط ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري، ارزش ويژه رفتاري و عملکرد برند در بازاربرند (نام تجاري) مبتني بر ارزش افزوده و رفتار مشتريانبررسي ارتباط بين آميخته بازاريابي منتخب وعوامل ايجاد ارزش ويژه برند با استفاده از روش آکر در جهت افزايش سهم بازار در صنعت لوازم خانگي (مطالعه موردي شرکت اسنوا) مقالات همایشی مرتبط: بررسی اثر ارزش ویژه برند بر واکنش مشتری (مطالعه موردی: مشتریان شرکت های بیمه در شهر تهران)رابطه تصویر و آگاهی برند با ارزش ویژه برند از دیدگاه بیمه گذاران در شرکت بیمه آسیا استان مازندرانارائه مدل اثرگذاری ارزش ویژه برند بر ارزش ویژه مشتریتاثیرگذاری ارزش درک شده برند بر وفاداری برند با میانجی گری اعتماد و دلبستگی به برند (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران استان خراسان رضوی)ارائه مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر ارزش ویژه برند صنعتی مورد مطالعه: تامین کنندگان شرکت های فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی استان خوزستان ویدئوهای مرتبط از مکتبخونه چکیده انگلیسی بازدید یکساله 278 آخرین های بلاگ آموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notنمایش شمارش خطوط در ورد Wordتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی