برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1390 , دوره  21 , شماره  66 ; از صفحه 139 تا صفحه 164 .
 
عنوان مقاله: 

تاثير توسعه نام تجاري بر تصوير ذهني (پيمايشي در: شركت هاي تك ماكارون و پگاه)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

تاج زاده نمین، ا.، و چهراقی، ف.، و تاج زاده نمین، آ. (1390). تاثیر توسعه نام تجاری بر تصویر ذهنی (پیمایشی در: شرکت های تک ماکارون و پگاه). مطالعات مدیریت بهبود و تحول, 21(66), 139-164. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=191007



Vancouver : کپی

تاج زاده نمین ابوالفضل، چهراقی فاطمه، تاج زاده نمین آیدین. تاثیر توسعه نام تجاری بر تصویر ذهنی (پیمایشی در: شرکت های تک ماکارون و پگاه). مطالعات مدیریت بهبود و تحول. 1390 [cited 2021May14];21(66):139-164. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=191007



IEEE : کپی

تاج زاده نمین، ا.، چهراقی، ف.، تاج زاده نمین، آ.، 1390. تاثیر توسعه نام تجاری بر تصویر ذهنی (پیمایشی در: شرکت های تک ماکارون و پگاه). مطالعات مدیریت بهبود و تحول, [online] 21(66), pp.139-164. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=191007.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 59 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی