مشخصات مقاله عنوان نشریه: مطالعات مديريت بهبود و تحول اطلاعات شماره: پاييز 1390 , دوره 21 , شماره 65 ; از صفحه 167 تا صفحه 186 . عنوان مقاله: معرفي ابزارهاي بازاريابي سبز و تاثير آنها بر رفتار خريد مصرف کننده نویسندگان: الهي سيدمجيد, يعقوبي رويا آدرس: چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: بازاريابي سبز(Q2)محصولات اکولوژيک(Q2)محصول(Q2)برچسب اکولوژيک(Q2)نام تجاري اکولوژيک(Q2)تبليغات محيطي(Q2)رفتار خريد مصرف کننده(Q2) چارک 1 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک اول تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی زیاد است. چارک 2 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک دوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع زیاد است. چارک 3 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک سوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع کم است. چارک 4 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک چهارم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی کم است. موضوعات مرتبط: آرایش کاشتعملکرد و اجزای عملکرد دانهفاصله ردیفبازاریابی ارجاعات: تفكر بازاريابيبازاريابي سبز، كليد طلايي بازاريابي هزاره سومبازاريابي سبز راهي به سوي رقابت پايدار مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي تاثير آميخته بازاريابي سبز بر تصميم خريد سبز مصرف کنندگان (مطالعه موردي: مصرف کنندگان محصولات لبني شرکت پگاه در شهرستان شيراز)به کارگيري نظريه رفتار برنامه ريزي شده در بررسي قصد خريد سبز مصرف کنندگانتبيين تاثير آميخته بازاريابي سبز بر تصميم خريد سبز مصرف كنندگانطراحي اکولوژيک پارک هاي جنگلي (مطالعه موردي: پارک جنگلي شهيد بهشتي بروجرد)بررسي تاثير عوامل منتخب بر قصد خريد محصولات سبز مقالات همایشی مرتبط: ایجاد ساختمان های سبز بر اساس قواعد طراحی اکولوژیک و فواید آن در نگهداشت انرژیبازاریابی سبزو تاثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندهمنطقه بندی آمایشی برای توسعه گردشگری با رویکرد اکولوژیک (مطالعه موردی: استان خوزستان)تاثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان ورزشی شهر ساریتاثیر ارزش ویژه برند، بازاریابی اجتماعی و بازاریابی سبز در رفتار مشتریان محصولات ورزشی ویدئوهای مرتبط از مکتبخونه چکیده انگلیسی بازدید یکساله 525 آخرین های بلاگ تست آنلاین کروناآشنایی با شاخص های hI ،hf و hm از خانواده شاخص هرشچطور مطالب را تنها در یک سایت خاص جستجو کنیمآموزش جستجوی تصویر در گوگلبرقراری پیوند میان ارجاعات درون متنی و آخر متنآیا میان تعداد نویسندگان یک مقاله و تعداد استنادات آن رابطه وجود دارد ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی