برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1390 , دوره  21 , شماره  65 ; از صفحه 167 تا صفحه 186 .
 
عنوان مقاله: 

معرفي ابزارهاي بازاريابي سبز و تاثير آنها بر رفتار خريد مصرف کننده

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 
 لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

الهی، س.، و یعقوبی، ر. (1390). معرفی ابزارهای بازاریابی سبز و تاثیر آنها بر رفتار خرید مصرف کننده. مطالعات مدیریت بهبود و تحول, 21(65), 167-186. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190966



Vancouver : کپی

الهی سیدمجید، یعقوبی رویا. معرفی ابزارهای بازاریابی سبز و تاثیر آنها بر رفتار خرید مصرف کننده. مطالعات مدیریت بهبود و تحول. 1390 [cited 2022January17];21(65):167-186. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190966



IEEE : کپی

الهی، س.، یعقوبی، ر.، 1390. معرفی ابزارهای بازاریابی سبز و تاثیر آنها بر رفتار خرید مصرف کننده. مطالعات مدیریت بهبود و تحول, [online] 21(65), pp.167-186. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190966.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 481 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی