برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1390 , دوره  21 , شماره  65 ; از صفحه 27 تا صفحه 47 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي تاثيرگذاري فعاليتهاي بازاريابي داخلي بر عناصر تعهد سازماني

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

 لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
  • ندارد
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

امیرکبیری، ع.، و میرابی، و.، و صالحی صدقیانی، پ. (1390). بررسی تاثیرگذاری فعالیتهای بازاریابی داخلی بر عناصر تعهد سازمانی. مطالعات مدیریت بهبود و تحول, 21(65), 27-47. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190954



Vancouver : کپی

امیرکبیری علیرضا، میرابی وحیدرضا، صالحی صدقیانی پانته آ. بررسی تاثیرگذاری فعالیتهای بازاریابی داخلی بر عناصر تعهد سازمانی. مطالعات مدیریت بهبود و تحول. 1390 [cited 2021July26];21(65):27-47. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190954



IEEE : کپی

امیرکبیری، ع.، میرابی، و.، صالحی صدقیانی، پ.، 1390. بررسی تاثیرگذاری فعالیتهای بازاریابی داخلی بر عناصر تعهد سازمانی. مطالعات مدیریت بهبود و تحول, [online] 21(65), pp.27-47. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190954.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 202 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی