برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1391 , دوره  9 , شماره  27 ; از صفحه 95 تا صفحه 106 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي تاثير عوامل فردي و مديريتي بر روي تلاش رفتاري نيروي فروش به سوي انجام فعاليت هاي هوشمندي بازاريابي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

در اين پژوهش تاثير عوامل فردي (تعهد سازماني، تمايل به پيشرفت) و عوامل مديريتي يعني سيستم کنترل رفتاري و (بازخورد، شناخت و مشارکت در تصميم گيري به عنوان سه متغيري که بر روي انگيزه نيروي فروش به سوي فعاليت هاي هوشمندي بازاريابي تاثير مي گذارند) و همچنين تاثير انگيزه بر روي متغير وابسته نهايي تحقيق فوق يعني تلاش رفتاري نيروي فروش سنجيده مي شود. جامعه آماري تحقيق فوق سطوح کارشناسي فروش شرکت خودروسازي سايپا در شهر تهران مي باشند که در حدود 535 بوده و از اين تعداد 225 نفر با استفاده از فرمول نمونه گيري از جوامع محدود و به روش نمونه گيري تصادفي ساده تعيين گرديده و مورد مطالعه قرار گرفتند. نتايج حاصل از مطالعه صورت گرفته نشان مي دهد که متغير بازخورد در ايجاد انگيزه در نيروي فروش به سوي فعاليت هاي هوشمندي بازاريابي با ضريب 0.65 داراي بيشترين تاثير مي باشد و همچنين متغير تعهد سازماني در تلاش رفتاري نيروي فروش با ضريب 0.59 داراي بيشترين تاثير مي باشد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

صفرزاده، ح.، و مصدر، م. (1391). بررسی تاثیر عوامل فردی و مدیریتی بر روی تلاش رفتاری نیروی فروش به سوی انجام فعالیت های هوشمندی بازاریابی. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management), 9(27), 95-106. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190411



Vancouver : کپی

صفرزاده حسین، مصدر مینا. بررسی تاثیر عوامل فردی و مدیریتی بر روی تلاش رفتاری نیروی فروش به سوی انجام فعالیت های هوشمندی بازاریابی. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management). 1391 [cited 2021May07];9(27):95-106. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190411



IEEE : کپی

صفرزاده، ح.، مصدر، م.، 1391. بررسی تاثیر عوامل فردی و مدیریتی بر روی تلاش رفتاری نیروی فروش به سوی انجام فعالیت های هوشمندی بازاریابی. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management), [online] 9(27), pp.95-106. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190411.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 75 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی