6 SID.ir | بررسي تاثير ارزش هاي خريد مصرف کنندگان بر رضايت، وفاداري، گفته هاي کوچه و بازار و سهم از سبد خريد
برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

 
عنوان مقاله: 

بررسي تاثير ارزش هاي خريد مصرف کنندگان بر رضايت، وفاداري، گفته هاي کوچه و بازار و سهم از سبد خريد

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، گروه مدیریت بازرگانی، تهران، ایران
 
چکیده: 

هدف از اين پژوهش، بررسي تاثير ارزش خريد مصرف کننده بر رضايت، وفاداري، گفته هاي کوچه و بازار و سهم از سبد خريد مي باشد. امروزه پژوهش هاي اندکي بصورت فراگير به بررسي رابطه بين ارزش خريد مصرف کننده و رضايت، وفاداري، گفته هاي کوچه و بازار و سهم از سبد خريد در خرده فروشي هاي تخفيف دار پرداخته اند و پژوهش هاي قبلي عمدتا محدود به خرده فروشي هاي لوکس مي باشد که نقش فروشنده بسيار مهم در نظر گرفته شده است. در مجموع در اين پژوهش 400 پرسشنامه در بين مشتريان خرده فروشي تخفيف دار هايپراستار در تهران توزيع و گردآوري شد. در تجزيه و تحليل داده ها از نرم افزار ليزرل استفاده شده است. يافته هاي تحقيق حاکي از تاثير رابطه معني دار بين ارزش خريد فايده باور و لذت جويانه بر رضايت و وفاداري مي باشد. همچنين، تاثير رابطه معني داري بين رضايت با وفاداري نگرشي و سهم از سبد خريد وجود دارد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 161
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی