برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1391 , دوره  9 , شماره  27 ; از صفحه 51 تا صفحه 64 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي تاثير ارزش هاي خريد مصرف کنندگان بر رضايت، وفاداري، گفته هاي کوچه و بازار و سهم از سبد خريد

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، گروه مدیریت بازرگانی، تهران، ایران
 
چکیده: 

هدف از اين پژوهش، بررسي تاثير ارزش خريد مصرف کننده بر رضايت، وفاداري، گفته هاي کوچه و بازار و سهم از سبد خريد مي باشد. امروزه پژوهش هاي اندکي بصورت فراگير به بررسي رابطه بين ارزش خريد مصرف کننده و رضايت، وفاداري، گفته هاي کوچه و بازار و سهم از سبد خريد در خرده فروشي هاي تخفيف دار پرداخته اند و پژوهش هاي قبلي عمدتا محدود به خرده فروشي هاي لوکس مي باشد که نقش فروشنده بسيار مهم در نظر گرفته شده است. در مجموع در اين پژوهش 400 پرسشنامه در بين مشتريان خرده فروشي تخفيف دار هايپراستار در تهران توزيع و گردآوري شد. در تجزيه و تحليل داده ها از نرم افزار ليزرل استفاده شده است. يافته هاي تحقيق حاکي از تاثير رابطه معني دار بين ارزش خريد فايده باور و لذت جويانه بر رضايت و وفاداري مي باشد. همچنين، تاثير رابطه معني داري بين رضايت با وفاداري نگرشي و سهم از سبد خريد وجود دارد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

عبدالوند، م.، و جانی، م. (1391). بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت, وفاداری, گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management), 9(27), 51-64. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190396



Vancouver : کپی

عبدالوند محمدعلی، جانی محمد. بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت, وفاداری, گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management). 1391 [cited 2021June15];9(27):51-64. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190396



IEEE : کپی

عبدالوند، م.، جانی، م.، 1391. بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت, وفاداری, گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management), [online] 9(27), pp.51-64. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190396.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 199 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی