مشخصات مقاله عنوان نشریه: پژوهشگر (مديريت) (Journal of Industrial Strategic Management) اطلاعات شماره: پاييز 1391 , دوره 9 , شماره 27 ; از صفحه 1 تا صفحه 20 . عنوان مقاله: مطالعه کارکردهاي آميخته بازاريابي خدمات (7P) در افزايش کيفيت بورس اوراق بهادار تهران با ارائه آميخته هاي جديد بازاريابي مالي بورس اوراق بهادار نویسندگان: علي پور مهرداد, بديعي حسين*, نوري مريم آدرس: * دانشگاه آزاد اسلامی، واحد گرمسار، گروه حسابداری، گرمسار، ایران چکیده: هدف اصلي اين تحقيق مطالعه کارکردهاي آميخته بازاريابي خدمات در افزايش کيفيت خدمات و افزايش سرمايه گذاري بورس اوراق بهادار تهران با ارائه آميخته هاي بازاريابي جديد بورس اوراق بهادار تهران مي باشد. بر طبق سوالات مطرح شده و بر پايه اين واقعيت که محقق در تلاش براي بررسي تفاوت ها و شباهت هاي يافته هاي تحقيق با قالب منابع مي باشد، هدف اين مقاله بر مبناي روش تحقيق قرار دارد. روش اين تحقيق توصيفي- پيمايشي است و براي تکميل اطلاعات در مورد موضوع مورد مطالعه رويکرد کيفي را براي انتخاب نمونه ها، جمع آوري داده ها، تحليل و نتيجه گيري و پاسخ به سوالات تحقيق مورد استفاده قرار داده ايم. بر طبق سوالات تحقيق در اين مطالعه روش جمع آوري داده ها به بحث گفتگو و اسناد و مصاحبه هاي عميق محدود شد. چون اندازه و تعداد نمونه نامشخص بود از اشباع نظريه به عنوان روش نمونه گيري استفاده شد و براي افزايش اعتماد و اعتبار تحقيق با تمام دپارتمان هاي مرتبط که درگير اين موضوع بودند مصاحبه صورت گرفت. براي تحليل اطلاعات جمع آوري شده از رويکرد کيفي و روش مايلز و هوبرمن بهره مند شديم. نتايج به دست آمده از تحقيق نشان داد، آميخته هاي بازاريابي خدمات کاملا در بورس اوراق بهادار تهران کاربرد فراواني داشته و همچنين در افزايش کيفيت خدمات تاثير خيلي زيادي دارد و همچنين نتايج به دست آمده از 5 سوال تحقيق، سه عامل (نقدينگي و شفافيت، تصويب دستورالعمل ها و قوانين و مقررات تسهيل کننده سرمايه گذاري، تنوع شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) را به عنوان آميخته هاي جديد بازاريابي مالي مطرح کردند. کلید واژه: آميخته بازاريابي خدمات (7P)(Q2)کيفيت خدمات(Q2)بورس اوراق بهادار تهران(Q2)آميخته هاي بازاريابي مالي جديد(Q2) چارک 1 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک اول تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی زیاد است. چارک 2 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک دوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع زیاد است. چارک 3 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک سوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع کم است. چارک 4 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک چهارم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی کم است. موضوعات مرتبط: ادراکاتمشتریخدمتوفاداری مشتریبازده حقوق صاحبان سهامحجم معاملاتسود حسابدارینرخ بازده دارایی ها ارجاعات: SERVICE MARKETING MIX EXPECTATION GAP (AN EMPIRICAL STUDY OF STOCK EXCHANGE MARKET IN IRAN) استراتژي هاي بازاريابي در فضاي رقابت بازاريابي مالي و كاربرد آن در عرصه سهام صدر اصل 44 قانون اساسي از طريق بورس اوراق بهادار تهران مقالات نشریه ای مرتبط: آميخته بازاريابي مالي 7P در بورس اوراق بهادار تهرانارتباط آميخته بازاريابي با عملکرد اقتصادي شرکت هاي گروه قندوشکر در بورس اوراق بهادار تهرانکاربست نظريه گسترش نوآوري در بازاريابي خدمات مالي؛ مطالعه موردي: بورس اوراق بهاداربازاريابي خدماتكارايي در بورس اوراق بهادار تهران مقالات همایشی مرتبط: مطالعه مدل های اکتشافی و قدرت پیش بینی این مدل ها در مقابله با بحران های مالی: مورد مطالعه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران مقایسه آمیخته بازاریابی لیگ برتر والیبال کشور از دیدگاه مدیران و کارشناسانبررسی رابطه بین ساختار سرمایه و سودآوری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهرانبررسی آمیخته های بازاریابی در صنعت گردشگری ورزشی استان خراسان شمالیمحصول، تولید کالا، کیفیت و رضایتمندی مشتریان، بازاریابی آمیخته در رقابت بازاریابی ویدئوهای مرتبط از مکتبخونه چکیده انگلیسی بازدید یکساله 224 آخرین های بلاگ افزودن فوتر در پاورپوینتآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی