4 SID.ir | مطالعه کارکردهاي آميخته بازاريابي خدمات (7P) در افزايش کيفيت بورس اوراق بهادار تهران با ارائه آميخته هاي جديد بازاريابي مالي بورس اوراق بهادار

مشخصات مقاله

 
عنوان مقاله: 

مطالعه کارکردهاي آميخته بازاريابي خدمات (7P) در افزايش کيفيت بورس اوراق بهادار تهران با ارائه آميخته هاي جديد بازاريابي مالي بورس اوراق بهادار

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد گرمسار، گروه حسابداری، گرمسار، ایران
 
چکیده: 

هدف اصلي اين تحقيق مطالعه کارکردهاي آميخته بازاريابي خدمات در افزايش کيفيت خدمات و افزايش سرمايه گذاري بورس اوراق بهادار تهران با ارائه آميخته هاي بازاريابي جديد بورس اوراق بهادار تهران مي باشد. بر طبق سوالات مطرح شده و بر پايه اين واقعيت که محقق در تلاش براي بررسي تفاوت ها و شباهت هاي يافته هاي تحقيق با قالب منابع مي باشد، هدف اين مقاله بر مبناي روش تحقيق قرار دارد. روش اين تحقيق توصيفي- پيمايشي است و براي تکميل اطلاعات در مورد موضوع مورد مطالعه رويکرد کيفي را براي انتخاب نمونه ها، جمع آوري داده ها، تحليل و نتيجه گيري و پاسخ به سوالات تحقيق مورد استفاده قرار داده ايم. بر طبق سوالات تحقيق در اين مطالعه روش جمع آوري داده ها به بحث گفتگو و اسناد و مصاحبه هاي عميق محدود شد. چون اندازه و تعداد نمونه نامشخص بود از اشباع نظريه به عنوان روش نمونه گيري استفاده شد و براي افزايش اعتماد و اعتبار تحقيق با تمام دپارتمان هاي مرتبط که درگير اين موضوع بودند مصاحبه صورت گرفت. براي تحليل اطلاعات جمع آوري شده از رويکرد کيفي و روش مايلز و هوبرمن بهره مند شديم. نتايج به دست آمده از تحقيق نشان داد، آميخته هاي بازاريابي خدمات کاملا در بورس اوراق بهادار تهران کاربرد فراواني داشته و همچنين در افزايش کيفيت خدمات تاثير خيلي زيادي دارد و همچنين نتايج به دست آمده از 5 سوال تحقيق، سه عامل (نقدينگي و شفافيت، تصويب دستورالعمل ها و قوانين و مقررات تسهيل کننده سرمايه گذاري، تنوع شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) را به عنوان آميخته هاي جديد بازاريابي مالي مطرح کردند.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 306
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی