برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1391 , دوره  9 , شماره  28 ; از صفحه 73 تا صفحه 84 .
 
عنوان مقاله: 

ارزيابي تاثير کوشش هاي ارتباطي خرده فروشي بر نگرش ها و رفتار مصرف کننده گان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

اين تحقيق در مورد تاثير کوشش هاي ارتباطي خرده فروشي ايجاد شده به وسيله خرده فروش (پست مستقيم، رفتار ترجيحي و پاداش هاي ملموس) بر پيامدهاي بازاريابي ارتباطي کليدي (اعتماد، تعهد ارتباطي و وفاداري رفتاري) در فروشگاه هايپراستار تهران تمرکز کرده است. اين مطالعه با نمونه گيري تصادفي از فروشگاه هايپراستار تهران به تعداد 222 نفر، پنج فرضيه را با استفاده از مدل سازي معادلات ساختاري مورد آزمون قرار داده است. مطابق با نتايج اين تحقيق و پيشينه موجود در ساير کشورها، در اشاره به مفاهيم کاربردي اين مطالعه مي توان اظهار داشت که يکي از راه حل هاي کليدي براي جلب و اثرگذاري بر مشتريان وفادار و ترغيب مشتريان عادي، کوشش هاي ارتباطي خرده فروشي است. درنتيجه، مديران و کارمندان شرکت هاي خرده فروشي به آموزش، انگيخته شدن و پاداش گرفتن براي انجام کوشش هاي ارتباطي به مشتريان عادي و منظم نياز دارند.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
ارجاعات: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 126 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی