برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

شناسايي ويژگي هاي ساختاري و محتوايي مورد انتظار مشتريان از شعارهاي تبليغاتي بانک

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه شهید بهشتی
 
چکیده: 

شعار تبليغاتي يکي از مهمترين عناصر برنامه هاي تبليغاتي شرکت هاست. برنامه هاي تبليغاتي در صنعت بانکداري ايران طي سال هاي اخير به دليل تشديد رقابت اهميت بسيار زيادي يافته است. يک شعار تبليغاتي داراي ساختار و محتواي مناسب براي بانک مي تواند موجب جلب توجه بيشتر مخاطبان و اثربخشي تبليغات شود. اين مطالعه درصدد شناسايي ويژگي هاي ساختاري و محتوايي يک شعار مناسب براي بانک ها از منظر مشتريان هستند. اين پژوهش با تحليل محتواي نتايج مصاحبه با 70 نفر از مشتريان نظام بانکي در چارچوب نظريه دستور گشتاري چامسکي، مهمترين ويژگي هاي ساختاري و محتوايي يک شعار خوب بانکي را شناسايي نمود. نتايج نشان داد که فراواني ويژگي هاي محتوايي شعار 71 مورد (80%) و ويژگي هاي ساختاري 18 مورد (20%) است. همچنين رتبه بندي ويژگي هاي مورد نظر مشتريان در کل عبارتند از: سرعت ارائه خدمات (%25)، برخورد مناسب با مشتري (%12)، واقع گرايي (%10)، کوتاهي (%8) و توجه به امنيت و اعتماد (.(%7

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

عزیزی، ش.، و حسنی نژاد، م.، و دینی، ا.، و امیدیان، آ.، و فرهیخته، ف. (1391). شناسایی ویژگی های ساختاری و محتوایی مورد انتظار مشتریان از شعارهای تبلیغاتی بانک. تحقیقات بازاریابی نوین, 2(2 (پیاپی 5)), 21-35. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190318



Vancouver : کپی

عزیزی شهریار، حسنی نژاد مجید، دینی امین، امیدیان آسیه، فرهیخته فاطمه. شناسایی ویژگی های ساختاری و محتوایی مورد انتظار مشتریان از شعارهای تبلیغاتی بانک. تحقیقات بازاریابی نوین. 1391 [cited 2021July25];2(2 (پیاپی 5)):21-35. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190318



IEEE : کپی

عزیزی، ش.، حسنی نژاد، م.، دینی، ا.، امیدیان، آ.، فرهیخته، ف.، 1391. شناسایی ویژگی های ساختاری و محتوایی مورد انتظار مشتریان از شعارهای تبلیغاتی بانک. تحقیقات بازاریابی نوین, [online] 2(2 (پیاپی 5)), pp.21-35. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190318.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 270 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی