برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1392 , دوره  4 , شماره  2 (14) ; از صفحه 159 تا صفحه 178 .
 
عنوان مقاله: 

ميزان اجراي روش ها و فنون تدريس قواعد در مقطع کارشناسي رشته زبان و ادبيات عربي از نظر استادان و دانشجويان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه زبان و ادبیات عربی، دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

متقی زاده، ع.، و پروین، ن.، و محمدی رکعتی، د.، و اسماعیلی، س. (1392). میزان اجرای روش ها و فنون تدریس قواعد در مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات عربی از نظر استادان و دانشجویان. جستارهای زبانی, 4(2 (14)), 159-178. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190310



Vancouver : کپی

متقی زاده عیسی، پروین نورالدین، محمدی رکعتی دانش، اسماعیلی سجاد. میزان اجرای روش ها و فنون تدریس قواعد در مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات عربی از نظر استادان و دانشجویان. جستارهای زبانی. 1392 [cited 2021July29];4(2 (14)):159-178. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190310



IEEE : کپی

متقی زاده، ع.، پروین، ن.، محمدی رکعتی، د.، اسماعیلی، س.، 1392. میزان اجرای روش ها و فنون تدریس قواعد در مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات عربی از نظر استادان و دانشجویان. جستارهای زبانی, [online] 4(2 (14)), pp.159-178. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190310.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 113 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی