برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1392 , دوره  4 , شماره  2 (14) ; از صفحه 123 تا صفحه 140 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي تاثير عنصر متاخر در مکالمات پيام هاي بازرگاني راديويي فارسي بر حافظه شنوندگان آن

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه زبان شناسی و زبان‌های خارجی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

روشن، ب.، و بهمنی، ن.، و علی پور، ا. (1392). بررسی تاثیر عنصر متاخر در مکالمات پیام های بازرگانی رادیویی فارسی بر حافظه شنوندگان آن. جستارهای زبانی, 4(2 (14)), 123-140. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190308



Vancouver : کپی

روشن بلقیس، بهمنی نازیلا، علی پور احمد. بررسی تاثیر عنصر متاخر در مکالمات پیام های بازرگانی رادیویی فارسی بر حافظه شنوندگان آن. جستارهای زبانی. 1392 [cited 2021May13];4(2 (14)):123-140. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190308



IEEE : کپی

روشن، ب.، بهمنی، ن.، علی پور، ا.، 1392. بررسی تاثیر عنصر متاخر در مکالمات پیام های بازرگانی رادیویی فارسی بر حافظه شنوندگان آن. جستارهای زبانی, [online] 4(2 (14)), pp.123-140. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190308.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 23 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی