برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

مستند سازي شيوه هاي نوين ترفيع در كسب و كارهاي كوچک و متوسط صنعت پوشاک

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده کارآفرینی، دانشگاه تهران
 
چکیده: 

با توجه به محدوديت هاي منابع در بنگاه هاي کوچک و متوسط به تدريج به اهميت کارکردهاي بازاريابي در اين قبيل بنگاه ها افزوده شده است. از جمله مهمترين فعاليت هاي بازاريابي که مالکان/ مديران بنگاه هاي کوچک و متوسط انجام مي دهند، تمرکز بر شيوه هاي ترفيع نوين و کارآفرينانه به مثابه يكي از عناصر آميخته بازاريابي کارآفرينانه است كه نقش بسيار مهمي را در پيشبرد فروش و ارتقا آگاهي نسبت به بنگاه هاي کوچک و متوسط ايفا مي کند. با اين حال، در مطالعات پيشين كمتر به مستند سازي و بازخواني دانش ضمني فعالان صنعت و شناسايي شيوه هاي تجربي ترفيع در کسب و کارهاي کوچک و متوسط پرداخته شده است. در اين مقاله تلاش شده است تا شيوه هاي ترفيع بنگاه هاي فعال در صنعت پوشاک شناسايي و جهت الگو برداري توسط بنگاه هاي نوظهور مستند سازي شوند. رويکرد مورد استفاده در روش تحقيق کيفي و از نوع مطالعه موردي مرکب و ابزار گردآوري داده ها، مصاحبه هاي عميق و نيمه ساختار يافته است. مطالعه اسناد و مدارک نيز به عنوان ابزار تکميلي جهت گردآوري داده ها استفاده شده است. جامعه آماري پژوهش هفت شرکت از کسب و کارهاي کوچک و متوسط شاخص در صنعت پوشاک کشور است. در پايان يافته ها و پيشنهادات حاصل از بررسي مورد به مورد تجارب فعالان اين بخش از صنعت در راستاي توسعه اقدامات بازاريابي آنها ارائه شده است. نوآوري اين تحقيق شناسايي، تبيين و مفهوم پردازي کارکرد هاي ترفيع در صنعت پوشاک است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

رضوانی، م.، و خرمشاهی، ن. (1391). مستند سازی شیوه های نوین ترفیع در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت پوشاک. تحقیقات بازاریابی نوین, 2(1 (پیاپی 4)), 167-184. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190272



Vancouver : کپی

رضوانی مهران، خرمشاهی نرگس. مستند سازی شیوه های نوین ترفیع در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت پوشاک. تحقیقات بازاریابی نوین. 1391 [cited 2021July26];2(1 (پیاپی 4)):167-184. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190272



IEEE : کپی

رضوانی، م.، خرمشاهی، ن.، 1391. مستند سازی شیوه های نوین ترفیع در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت پوشاک. تحقیقات بازاریابی نوین, [online] 2(1 (پیاپی 4)), pp.167-184. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190272.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 183 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی