مشخصات مقاله عنوان نشریه: تحقيقات بازاريابي نوين اطلاعات شماره: بهار 1391 , دوره 2 , شماره 1 (پياپي 4) ; از صفحه 73 تا صفحه 91 . عنوان مقاله: بررسي نقش واسط ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در تاثير ارتباط موفق با مشتري و تصوير برند در هتل هاي 5 ستاره مشهد نویسندگان: رحيم نيا فريبرز*, فاطمي سيده زهرا آدرس: * گروه مدیریت، دانشگاه فردوسی مشهد چکیده: مقوله برندسازي و مديريت برند امروزه طرفداران متعددي در دنياي بازاريابي دارد. در بخش خدمات، برندها به عنوان راهي سريع براي شناسايي و متمايز ساختن خود و ايجاد تصوير در ذهن مشتريان هستند. در ميان ابعاد قابل لمس يک محصول يا خدمت، تصوير برند مهمترين چيزي است كه اكثر استراتژي هاي بازاريابي معطوف به آن هستند و به برجسته كردن آن گرايش دارند. براي اين منظور بخش هاي خدماتي سعي در برقراري ارتباط با مشتريان دارند و از طريق تاثيري که بر ادراک مشتريان از خدمات دريافت شده مي گذارند، تصويري مطلوب در ذهن مشتري ايجاد کنند. هدف اين مقاله، بررسي نقش واسط ارزش ويژه برند در تاثير ارتباط موفق با مشتري و تصوير برند است. تحقيق حاضر، از نظر هدف، كاربردي بوده و بر اساس روش گردآوري داده ها، تحقيق توصيفي و از نوع پيمايشي است. داده هاي مورد نظر با استفاده از يک پرسشنامه که روايي و پايايي آن مورد تاييد قرار گرفته شده جمع آوري شده است و در نهايت داده هاي 196 پرسشنامه مبناي تحليل قرار گرفت. همچنين به منظور تجزيه و تحليل داده ها، از نرم افزار اسمارت پي ال اس که از نوع معادلات ساختاري محسوب مي گردد، استفاده شده است. يافته هاي حاصل پژوهش نشان دادکه متغير ارتباط موفق با مشتري تاثير مثبت معناداري بر ارزش ويژه برند و تصوير برند داشته است، همچنين تاثير مثبت معنادار ارزش ويژه برند بر تصوير برند تاييد شد. در اين تحقيق اثر غير مستقيم ارتباط موفق با مشتري بر تصوير برند بيشتر از اثر مستقيم آن است و نقش واسط ارزش ويژه برند تاييد شد، به طوري که نشان دهنده موثر بودن اين متغير در بهبود رابطه بين ارتباط موفق با مشتري و تصوير برند است. اين بدان معناست که بخش هتلداري به منظور بهبود تصوير برند از ديدگاه مشتريانش بايد نقش موثر ارزش ويژه برند و تقويت آن را را مد نظر قرار دهد. کلید واژه: ارزش ويژه برند(Q1)تصوير برند(Q1)ارتباط موفق با مشتري(Q2)اسمارت پي ال اس(Q2) چارک 1 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک اول تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی زیاد است. چارک 2 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک دوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع زیاد است. چارک 3 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک سوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع کم است. چارک 4 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک چهارم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی کم است. موضوعات مرتبط: تصویر برندبرندارزش ادراک شدهکیفیت ادراک شدهصنعت بانکداریرضایت مشتریکیفیت ادراک شدهوفاداری به برند ارجاعات: ارزش برند و تصوير شركت با توجه به ارزش مشتري (مطالعه موردي: بيمارستان هاي خصوصي شهر مشهد) مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي آثار متقابل ابعاد ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري (مورد مطالعه: هتل هاي پنج ستاره کلان شهر مشهد)اثر ارزش ويژه برند و سرمايه اجتماعي بر تصوير برند (مورد مطالعه: برند خودروي سمند)ارتباط ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري، ارزش ويژه رفتاري و عملکرد برند در بازارتبيين تاثير کيفيت رابطه با مشتري بر تصوير برند بيمارستان با ميانجي گري ارزش ويژه برندتاثير تطابق هويت مشتري با برند بر ارزش ويژه برند در خدمات هتلداري مقالات همایشی مرتبط: بررسی و شناسایی عوامل موثر بر ارزش گذاری برند زنجیره ارزش برند جهانی: اثر ارتباط برند، کیفیت خدمت و تجربه برند با واسط اعتماد به برند بر وفاداری به برندرابطه تصویر و آگاهی برند با ارزش ویژه برند از دیدگاه بیمه گذاران در شرکت بیمه آسیا استان مازندرانارائه مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر ارزش ویژه برند صنعتی مورد مطالعه: تامین کنندگان شرکت های فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی استان خوزستانارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر اصفهان ویدئوهای مرتبط از مکتبخونه چکیده انگلیسی بازدید یکساله 274 آخرین های بلاگ آموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی