برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

رويکرد انتگرال به برنامه فلسفه براي کودکان (p4c)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه فردوسی مشهد
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

اکبری، ا.، و جاویدی کلاته جعفرآبادی، ط.، و شعبانی ورکی، ب.، و تقوی، م. (1391). رویکرد انتگرال به برنامه فلسفه برای کودکان (p4c). پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد), 2(2), 75-98. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190253



Vancouver : کپی

اکبری احمد، جاویدی کلاته جعفرآبادی طاهره، شعبانی ورکی بختیار، تقوی محمد. رویکرد انتگرال به برنامه فلسفه برای کودکان (p4c). پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد). 1391 [cited 2021August06];2(2):75-98. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190253



IEEE : کپی

اکبری، ا.، جاویدی کلاته جعفرآبادی، ط.، شعبانی ورکی، ب.، تقوی، م.، 1391. رویکرد انتگرال به برنامه فلسفه برای کودکان (p4c). پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد), [online] 2(2), pp.75-98. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190253.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 175 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی