برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

رابطه پيچيدگي اينترنت بر سهولت کاربرد و سودمندي ادراک شده اينترنت در بين مديران مدارس

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
*
 
چکیده: 
اين پژوهش با هدف بررسي رابطه ميان ادراک پيچيدگي اينترنت بر سهولت کاربرد و سودمندي دريافتي اينترنت در بين مديران مدارس شهرستان انار انجام گرفت. روش پژوهش توصيفي از نوع همبستگي مي باشد. جامعه آماري 210 نفر از مديران مدارس شهرستان انار بودند، با توجه به جدول مورگان 149 نفر به عنوان نمونه آماري به شيوه تصادفي ساده انتخاب شدند. داده هاي مورد نياز با استفاده از پرسشنامه مدل پذيرش داده ها که به وسيله (پوالد رز، 2004، هآنگ و همکاران، 2004، سنج و پاتن، 2002 و گاردنر و آموروسو، 2004) طراحي شده بود، گرد آوري شد و با استفاده از روش آماري همبستگي و تحليل مسير مورد تجزيه و تحليل قرار گرفتند. نتايج نشان دادند که رابطه پيچيدگي ادراک شده اينترنت بر کاربرد واقعي اينترنت و سهولت کاربرد ادراک شده اينترنت منفي و معنادار مي باشد، اما بر سودمندي ادراک شده اينترنت معنادار نمي باشد. هم چنين، نتايج نشان دادند که سهولت کاربرد ادراک شده اينترنت با سودمندي ادراک شده اينترنت و نگرش نسبت به کاربرد اينترنت رابطه مثبت و معنادار دارد. سودمندي ادراک شده اينترنت با نگرش نسبت به کاربرد اينترنت و نيت رفتاري کاربرد اينترنت رابطه مثبت و معنادار دارد. نگرش نسبت به کاربرد اينترنت با نيت رفتاري کاربرد اينترنت رابطه مثبت و معنادار دارد و نيت رفتاري کاربرد اينترنت با کاربرد واقعي اينترنت رابطه مثبت و معنادار دارد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

احمدی، ع.، و طاهری، ع.، و جدیدی، ا. (1390). رابطه پیچیدگی اینترنت بر سهولت کاربرد و سودمندی ادراک شده اینترنت در بین مدیران مدارس. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 2(3 (پیاپی 7)), 89-106. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=188991



Vancouver : کپی

احمدی عبداله، طاهری عبدالمحمد، جدیدی اکبر. رابطه پیچیدگی اینترنت بر سهولت کاربرد و سودمندی ادراک شده اینترنت در بین مدیران مدارس. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی. 1390 [cited 2022January19];2(3 (پیاپی 7)):89-106. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=188991



IEEE : کپی

احمدی، ع.، طاهری، ع.، جدیدی، ا.، 1390. رابطه پیچیدگی اینترنت بر سهولت کاربرد و سودمندی ادراک شده اینترنت در بین مدیران مدارس. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, [online] 2(3 (پیاپی 7)), pp.89-106. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=188991.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 116 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی