3 SID.ir | جايگاه تکنولوژي هاي نوين ارتباطي (مدارس هوشمند) در آموزش و پرورش
برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
عنوان مقاله: 

جايگاه تکنولوژي هاي نوين ارتباطي (مدارس هوشمند) در آموزش و پرورش

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی
 
چکیده: 

در روش مدرن آموزش به دليل همراهي تکنولوژي اطلاعات و شبکه رسانه اي منابع و محتواي آموزشي در اختيار يادگيرندگان از حالت تک بعدي به حالت چند منبعي گسترش يافته است در نظام متداول آموزشي مدرسه اي هر آنچه که آموزانده و آموخته مي شود مکالماتي عموما يک سويه غيرتفاهمي و رسمي است که از معلم روانه شاگرد مي شود و شاگردان موظف به حفظ همان مفاهيم و ارائه آن در جلسه امتحان هستند دنياي ذهني دانش آموزان تحت تعليم نظام آموزش سنتي به مراتب محدودتر و بسته تر از تصوير ذهني است که دانش آموزان در روش نوين آموزشي دريافت مي کنند دانش آموزاني که در شرايط جديد و با بهره گيري از نرم افزارها اينترنت و جهان آموزش هاي چندرسانه اي فرايند يادگيري را طي مي کند از اطلاعات وسيعتر و بالاتري برخوردار است و به دليل تنوع منابع و محتواي آموزشي که در اختيار دارد توانايي بيشتري براي انتخاب پيدا مي کند.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 892
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی