برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

برندينگ، قلب استراتژي هاي تجاري

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

ديدگاه‌ هاي متفاوتي در ارتباط با استانداردسازي و تطبيق برندهاي بين المللي وجود دارد. ضرورت دارد كه تصميمات برند بين المللي بايستي بر اساس استانداردسازي مفاهيم اساسي (هسته‌ اي) برند ميان كشورها و ارزيابي محدوده‌ اجرايي كه نيازمند تطبيق محلي است، صورت بگيرد. در اين پژوهش، براي تسهيل چنين ارزيابي، يک مدل عرضه - تقاضا ارايه مي شود. اين مدل در شرکت هاي صادراتي مواد غذايي شرکت کننده در چهاردهمين نمايشگاه بين المللي مواد غذايي آزمون شده است. ديدگاه‌ هاي متفاوتي در ارتباط با استانداردسازي و تطبيق برندهاي بين المللي وجود دارد. ضرورت دارد كه تصميمات برند بين المللي بايستي بر اساس استانداردسازي مفاهيم اساسي (هسته ‌اي) برند ميان كشورها و ارزيابي محدوده‌ اجرايي كه نيازمند تطبيق محلي است، صورت بگيرد. در اين پژوهش، براي تسهيل چنين ارزيابي، يک مدل عرضه - تقاضا ارايه مي شود. اين مدل در شرکت هاي صادراتي مواد غذايي شرکت کننده در چهاردهمين نمايشگاه بين المللي مواد غذايي آزمون شده است. در اين پژوهش، مدل مفهومي براي ساختاربندي تصميمات براي استاندارد و سازگار ساختن برندهاي بين ‌المللي ارايه مي ‌شود و مقتضيات آن مورد ارزيابي قرار مي‌ گيرد. بعد از مروري بر بحث ‌هاي استانداردسازي، تاكيد مي ‌شود كه اساس هسته ‌اي برند مي ‌بايستي بدون تغيير باقي بماند در حاليكه اجراي آن مي ‌بايستي بومي سازي شود. در نتيجه اين پژوهش، حفظ مفاهيم اساسي برند ميان كشورها و تطبيق اجراي آن براي تعديل تفاوت هاي محلي تاييد شد. در نتيجه اين پژوهش، حفظ مفاهيم اساسي برند ميان كشورها و تطبيق اجراي آن براي تعديل تفاوت هاي محلي تاييد شد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  بازدید یکساله 907
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی