برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1389 , دوره  7 , شماره  20 ; از صفحه 9 تا صفحه 26 .
 
عنوان مقاله: 

طراحي مدل تحليلي ارتباطات بازاريابي يک پارچه (آميخته ترفيعي و تشويقي) مناسب جهت جذب توريست بيشتر به منطقه توريستي تنگه واشي و آبشار ساواشي شهرستان فيروزکوه

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد فیروزکوه
 
چکیده: 

در اين مقاله به ارايه نتايج حاصل از تحقيق تحت عنوان طراحي مدل تحليلي ارتباطات بازاريابي يک پارچه (آميخته فعاليت هاي تشويقي و ترفيعي) جهت افزايش توريست بيشتر به منطقه توريسي تنگه واشي و آبشار ساواشي شهرستان فيروز کوه پرداخته شد که در آن مقدمه، بيان مساله و سوالات تحقيق (اصلي و فرعي)، تاريخچه موضوع، اهميت و ضرورت انجام تحقيق، اهداف تحقيق (اصي و فرعي)، چارچوب نظري تحقيق، مدل تحليلي اوليه، فرضيات تحقيق (اصلي و فرعي)، قلمرو تحقيق (موضوعي مکاني و زماني)، ابزار گرد آوري داده ها (اوليه و ثانويه)، متغير هاي تحقيق (مستقل، وابسته، تعديل گر و مداخله گر) روش تحقيق (توصيفي-ميداني)، جامعه آماري (بازديد کنندگان از منطقه توريستي)، روش نمونه گيري (تصادفي ساده)، مشاهدات مربوط به پرسش نامه و متغيرهاي هر سوال فرضيه همراه با طيف آن (ليکرت) ارايه و سپس وضعيت آزمون فرضيات و اولويت هر يک به همراه نمايش نمودار ستوني آن بررسي گرديد. و بعد از آن به بررسي فرضيه ها و متغير هاي هر فرضيه پرذاخته شد که هر پنج فرضيه مورد تاييد قرار گرفته شد و متغيرهاي ارتباطات بازاريابي يک پارچه (آميخته فعاليت هاي تشويقي و ترفيعي) به ترتيب بيشترين اثر را ابتدا تبليغات (91.11)، و سپس به ترتيب روابط عمومي (87.93)، ارتقاي فروش (83.24)، فروشي شخصي (76.56) و بازاريابي مستقيم (64.19) بر جذب توريست به منطقه توريستي تنگه واشي و آبشار ساواشي شهرستان فيروز کوه داشته اند و بر اساس اهميت فرضيه ها و متغيرهاي آنها مدل تحليلي نهايي ارتباطات بازاريابي يک پارچه طراحي شده است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
ارجاعات: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 152
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی