برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

نقش مدرس به عنوان مولفه اي از برنامه درسي در نيل به كارآفريني "مطالعه موردي: نظام آموزش علمي - كاربردي جهاد كشاورزي خراسان رضوي"

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه فردوسی مشهد
 
چکیده: 

مطالعه حاضر با هدف بررسي نقش مدرس در نيل به هدف كارآفريني نظام آموزش علمي- كاربردي جهاد كشاورزي خراسان رضوي انجام شده است. رويكرد اين مطالعه، كيفي و روش مطالعه، ارزشيابي و مدل مورد استفاده، مدل خبرگي و نقادي آيزنر بوده است. مشاهده، مصاحبه و پرسشنامه، ابزار جمع آوري داده ها بوده است. جهت اطمينان از اعتبار يافته ها از انسجام ساختاري، كفايت ارجاعي و اعتبار اجماعي بهره گيري شده است. يافته ها نشان دهنده آن است كه تمركز بيشتر بر مطالب نظري در تدريس، عدم تناسب ايفاي نقش مدرسين با ماهيت مراكز علمي - كاربردي، نا اميد كردن و ايجاد دلسردي در دانشجويان، تحقير دانشجو و عدم اختصاص زمان كافي، از جمله مواردي هستند كه نقشي غير همسو با غايت برنامه درسي قصد شده را نمايان مي سازد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 166
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی