برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1389 , دوره  3 , شماره  9 ; از صفحه 115 تا صفحه 130 .
 
عنوان مقاله: 

رابطه بين هزينه تبليغات و ارزش شرکت با معيار tobin’s Q

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

هدف اين تحقيق، بررسي رابطه بين هزينه هاي تبليغات و ارزش شرکت با معيار tobin’s Q در شرکت هاي بورس اوراق بهادار تهران است. در اين تحقيق داده‌ هاي مربوط به 100 شرکت به صورت ترکيبي و براي دوره زماني 1383 تا 1387 و با استفاده از رگرسيون ‌هاي تلفيقي مورد تجزيه و تحليل قرار گرفته‌ است. فرضيه هاي اول و دوم تحقيق به ترتيب به وجود رابطه معني دار بين نسبت هزينه تبليغات به دارايي ها و نسبت هزينه تبليغات به فروش با ارزش شرکت بر اساس معيار توبين پرداخته است. نتايج تحقيق نشان داد هيچ کدام از فرضيه هاي تحقيق تاييد نمي شوند. يعني، بين نسبت هزينه تبليغات به دارايي ها و نسبت هزينه تبليغات به فروش با ارزش شرکت طبق مدل توبين رابطه معني داري وجود ندارد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

سجادی، س.، و فرازمند، ح.، و گرگی زاده، م. (1389). رابطه بین هزینه تبلیغات و ارزش شرکت با معیار tobin’s Q. بورس اوراق بهادار, 3(9), 115-130. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=127699



Vancouver : کپی

سجادی سیدحسن، فرازمند حسن، گرگی زاده مجید. رابطه بین هزینه تبلیغات و ارزش شرکت با معیار tobin’s Q. بورس اوراق بهادار. 1389 [cited 2021August01];3(9):115-130. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=127699



IEEE : کپی

سجادی، س.، فرازمند، ح.، گرگی زاده، م.، 1389. رابطه بین هزینه تبلیغات و ارزش شرکت با معیار tobin’s Q. بورس اوراق بهادار, [online] 3(9), pp.115-130. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=127699.



 

 
بازدید یکساله 103 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی