برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

رابطه تعهدسازماني با ويژگيهاي اعضاي هيات علمي دانشگاه پيام نور

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه پیام نور، مرکز ورامین
 
چکیده: 

محور آموزش، در نظام آموزش از راه دور، از استاد و محتوا به رکن ديگري که يادگيرنده نام دارد، تغيير مي يابد. به نظر مي رسد اين انتقال، تعهد سازماني اعضاي هيئت علمي را تحت تاثير قرار دهد.
اين تحقيق با استفاده از مدل سه گانه تعهد سازماني آلن و مي ير (1997)، شامل تعهد عاطفي، تکليفي و مستمر، وضعيت تعهد سازماني اعضاي هيات علمي را در دانشگاه پيام نور مورد پژوهش قرار داده است. نتايج حاکي از آن است كه، علي رغم تغيير محوريت در آموزش، اعضاي هيئت علمي همچنان به دانشگاه متعهد هستند، هرچند ملاحظاتي در اين زمينه وجود دارد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

حضوری، م. (1384). رابطه تعهدسازمانی با ویژگیهای اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور. پیک نور- علوم انسانی, 3(3 (ویژه مدیریت)), 22-33. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=127431



Vancouver : کپی

حضوری محمدجواد. رابطه تعهدسازمانی با ویژگیهای اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور. پیک نور- علوم انسانی. 1384 [cited 2021August03];3(3 (ویژه مدیریت)):22-33. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=127431



IEEE : کپی

حضوری، م.، 1384. رابطه تعهدسازمانی با ویژگیهای اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور. پیک نور- علوم انسانی, [online] 3(3 (ویژه مدیریت)), pp.22-33. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=127431.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 90 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی