برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1388 , دوره  7 , شماره  4 ; از صفحه 117 تا صفحه 128 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي ميزان تحقق ابعاد سازمان يادگيرنده در آموزش و پرورش شهر اصفهان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

اين پژوهش به بررسي ميزان تحقق ابعاد سازمان يادگيرنده در آموزش و پرورش شهر اصفهان پرداخته است. نيز، در ضمن آن، هدفي فرعي، يعني تعيين نظرات معلمان بر اساس متغيرهاي جنسيت، سنوات خدمت و سطح تحصيلات دنبال شده است.
روش پژوهش توصيفي از نوع پيمايشي و جامعه آماري نيز شامل همه معلمان دوره راهنمايي شهر اصفهان، در سال تحصيلي 1384- 1385، و تعداد آنها در زمان انجام پژوهش 2000 نفر بوده است. در پايان پژوهش نتايجي در پيرامون موضوعات زير به دست آمد:
ميزان تحقق بعد مهارت شخصي از ابعاد سازمان يادگيرنده؛ ميزان تحقق بعد بصيرت مشترک از ابعاد سازمان يادگيرنده؛ ميزان تحقق بعد مدل هاي ذهني از ابعاد سازمان يادگيرنده؛ ميزان تحقق بعد يادگيري تيمي از ابعاد سازمان يادگيرنده؛ ميزان تحقق بعد تفکر سيستمي از ابعاد سازمان يادگيرنده.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

مهتری آرانی، م.، و شهسواری، م. (1388). بررسی میزان تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش شهر اصفهان. پیک نور- علوم انسانی, 7(4), 117-128. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=127212



Vancouver : کپی

مهتری آرانی محمد، شهسواری مهدی. بررسی میزان تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش شهر اصفهان. پیک نور- علوم انسانی. 1388 [cited 2021July24];7(4):117-128. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=127212



IEEE : کپی

مهتری آرانی، م.، شهسواری، م.، 1388. بررسی میزان تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش شهر اصفهان. پیک نور- علوم انسانی, [online] 7(4), pp.117-128. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=127212.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 63 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی