نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1382 , دوره  1 , شماره  2 ; از صفحه 3 تا صفحه 11 .
 
عنوان مقاله: 

فرايند ياددهي ـ يادگيري و دانشگاههاي باز و از راه دور آينده

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
*
 
چکیده: 
مقاله حاضر پس از معرفي عناصر آموزش و پرورش با طرح اين پرسش كه آموزش و پرورش با تكيه بر كدام يك از عناصر يا مولفه هاي خود، بيشترين تاثير را در ايفاي نقش خود در توسعه پايدار نشان مي دهد، به بررسي فرايند ياددهي ـ يادگيري، رويكردهاي مختلفي كه در اين فرايند مورد استفاده قرار مي گيرند، و معرفي رويكرد جديد ساختارگرايي و تاثير آن در محيط يادگيري مي پردازد. آن گاه موضوع فرصتهاي يادگيري و ياددهي ـ يادگيري مشاركتي را مورد توجه قرار داده و با ارايه الگوي اين نوع يادگيري به نقش دادن باز خورد سريع به يادگيرندگان به عنوان عامل موفقيت در يادگيري اشاره مي كند. محيط جديد يادگيري، نظام چندرسانه اي و چالشهاي جديد پداگوژيكي براي استادان دانشگاههاي باز و از راه دور آينده از موضوعات مهم ديگري است كه در اين مقاله مورد بحث قرار گرفته اند.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
  • ندارد
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

ابراهیم زاده، ع. (1382). فرایند یاددهی یادگیری و دانشگاههای باز و از راه دور آینده. پیک نور- علوم انسانی, 1(2), 3-11. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=127039



Vancouver : کپی

ابراهیم زاده عیسی. فرایند یاددهی یادگیری و دانشگاههای باز و از راه دور آینده. پیک نور- علوم انسانی. 1382 [cited 2022August20];1(2):3-11. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=127039



IEEE : کپی

ابراهیم زاده، ع.، 1382. فرایند یاددهی یادگیری و دانشگاههای باز و از راه دور آینده. پیک نور- علوم انسانی, [online] 1(2), pp.3-11. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=127039.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 708 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی