3 SID.ir | الگوهاي يادگيري نوين

مشخصات مقاله

 
عنوان مقاله: 

الگوهاي يادگيري نوين

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

مقدمه و هدف: الگوهاي يادگيري در پيشرفت برنامه هاي آموزشي پرستاران و همچنين اعتلاي سطح فرهنگ پرستاري بسيار کارساز است و ازاهميت ويژه اي برخوردار است.
مروري بر مطالعات: دانش روانشناسي بر اثر پژوهشهاي مداوم همواره در حال تغيير و تحول است و هر ساله يافته هاي تازه اي کشف مي گردد که در شکل دادن و پيشرفت آموزشي نقش بسزايي دارند. لذا بايد در آموزش پرستاري سعي شود از تازه ترين دستاوردهاي روانشناسي جديد بهره جوييم و به طرح نو و سخن نو بپردازيم. لذا در اين مقاله سعي نموده ايم تا از آخرين منابع علمي ياري گرفته و الگوهاي نوين يادگيري رامعرفي نماييم
.
يکي از اين الگوها، يادگيري قابل انعطاف است هدف اين الگو قبول تغيير براي دسترسي به يادگيري و آموختن با تحريک انگيزه در فراگيران است در واقع يادگيري قابل انعطاف موقعيتي است که فراگيران مي توانند بيان نمايند که چه چيز را کجا، چرا، چگونه ياد گرفته اند در اين الگو مي توان از تکنولوژي هايي نظير: ويدئو، تل کنفرانس، اينترنت يا آموزش از طريق
E-mail استفاده نمود.
بحث و نتيجه گيري: الگوي يادگيري قابل انعطاف يک روش موثر است که مي تواند بازتابي در طول زندگي فراگير داشته باشد. در اين الگو اعتقاد بر اين است که با توجه به شرايط و موقعيت هاي مختلف يادگيري بايد از روشهاي مختلف نظير يادگيري مشکل مدار، يادگيري غيرمستقيم و يادگيري مبتني بر بازي بطور همزمان استفاده نمود
.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  بازدید یکساله 669
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی