3 SID.ir | بررسي تاثير ميدان وابستگي در شيوه تدريس (دبيران شهر مشهد)

مشخصات مقاله

 
عنوان مقاله: 

بررسي تاثير ميدان وابستگي در شيوه تدريس (دبيران شهر مشهد)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه فردوسی مشهد
 
چکیده: 

هدف اصلي اين مقاله بررسي تاثير ميدان وابستگي دبيران دبيرستان هاي ناحيه سه مشهد بر روش تدريس آن ها است. در اين مطالعه از روش «تحقيق کمي غيرآزمايشي گذشته نگر تبييني»، استفاده شده است. براي گردآوري داده ها از آزمون «شکل هاي گروهي نهفته» و پرسشنامه روش تدريس، و به منظور آزمون فرضيه از «آزمون T» استفاده شده است. نتيجه هاي به دست آمده نشان داد که بين روش تدريس دبيران ميدان وابسته و ميدان ناوابسته، تفاوت معناداري وجود دارد؛ و دبيران ميدان ناوابسته بيش از دبيران ميدان وابسته، روش تدريس غيرمستقيم را ترجيح مي دهند.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 153
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی