برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1389 , دوره  2 , شماره  4 ; از صفحه 177 تا صفحه 202 .
 
عنوان مقاله: 

يادگيري غيررسمي در دوره هاي دکتراي: مطالعه موردي در يکي از دانشگاه هاي غرب ايران

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

ياد گيري هم از طريق رسمي و هم از طريق غيررسمي صورت مي گيرد. درحالي که پژوهش هاي فراواني در زمينه ياد گيري رسمي در آموزش عالي صورت گرفته و مي گيرد، ياد گيري غيررسمي در اين حوزه و به ويژه در ايران کمابيش ناشناخته مانده است. ازآنجاکه يادگيري غيررسمي سهم بسيار بزرگي در فرايند يادگيري دارد، در اين مقاله با استفاده از داده هاي کمي و کيفي، يادگيري غيررسمي در دوره دکتراي در يکي از دانشگاه هاي ايران مورد بررسي قرار گرفته است. نتايج نشان مي دهند در صورت بستر سازي لازم براي يادگيري غيررسمي، مي توان به بهره وري بيشتر دانشجويان در اين دوره ها کمک کرد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

حسرتی، م.، و هاشمی، ر. (1389). یادگیری غیررسمی در دوره های دکترای: مطالعه موردی در یکی از دانشگاه های غرب ایران. آموزش عالی ایران, 2(4), 177-202. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=125881



Vancouver : کپی

حسرتی مصطفی، هاشمی رضا. یادگیری غیررسمی در دوره های دکترای: مطالعه موردی در یکی از دانشگاه های غرب ایران. آموزش عالی ایران. 1389 [cited 2021September21];2(4):177-202. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=125881



IEEE : کپی

حسرتی، م.، هاشمی، ر.، 1389. یادگیری غیررسمی در دوره های دکترای: مطالعه موردی در یکی از دانشگاه های غرب ایران. آموزش عالی ایران, [online] 2(4), pp.177-202. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=125881.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 196 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی