اين مقاله مزاياي سيستم فيدبک از نحوه آموزش در دانشگاه هاي سنتي را مطرح مي کند. فيدبک از نحوه تدريس در دانشگاه هاي سنتي از نظر خواهي از دانشجويان در مورد برنامه تدريس شده، تدريس توسط گروه آموزشي، در سطح گروه آموزشي يا دانشکده صورت گرفته به صورت آماري تهيه مي شود. تمام دانشگاه ها در سراسر جهان چنين سيستمي براي ارزيابي دارند. بعضي از دانشگاه ها نتايج حاصل از اين بررسي آماري را در سطح مديريت دانشگاه مطرح مي کنند، بعضي فقط بعضي فقط در سطح اساتيد مدرس مطرح کرده و بعضي فقط به مطرح کردن در سطح دانشجويان اکتفا مي کنند. يک مشکل معمول اين است که نتايج اين بررسي ها ممکن است فقط توسط اساتيد ديده شود و مهم نباشد که خوب يا بد باشد. در مقاله يک توسعه کيفيت آموزشي پويا ارايه مي شود که به طور سيستماتيک اطلاعات را از دانشجويان و مدرسين و ناظران صنعت جمع آوري مي کند. سپس يک مديريت به صورت افزايش اطلاعات ورودي به طور دايم به کار گرفته شده تا از اطلاعات حاصل به صورت مبنايي براي تهيه و توسعه کيفيت دروس جاري استفاده شود. ضمنا ماتريسي از اندازه گيري نحوه اين که هر کس چگونه از اين فيدبک براي بهبود نحوه تدريس و يادگيري استفاده مي کند تهيه مي شود.