برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1389 , دوره  7 , شماره  19 ; از صفحه 1 تا صفحه 17 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي وفاداري مشتريان (مطالعه موردي: بانک تجارت شهر تهران)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

اين مقاله نخست نگرشي کلي در خصوص وفاداري مشتري ارايه مي دهد. سپس بر مبناي مدلي که در زير آمده است، متغيرهاي مهم جهت مطالعه بيشتر در يکي از بانکهاي ايراني، استخراج گرديدند. نظر به اينکه بانک تجارت براي مطالعه موردي انتخاب شده است، 200 پرسشنامه توزيع شدکه از اين تعداد 180 مورد جمع آوري شد و از تعداد مذکور 172 عدد قابل قبول بودند. بر مبناي اطلاعات موجود نخست نتايج آمار توصيفي گزارش گرديد. سپس با استفاده از آمار استنباطي، فرضيات با استفاده از نرم افزار SPSS 15.0 همراه استعانت از روش آماري رگرسيون مورد بررسي قرار گرفتند. بر مبناي يافته ها فقط فرضيات 4، 7، 8، 10 و 11 تاييد گرديدند وليکن ساير فرضيات (9 و 1، 2، 3، 5) پذيرفته نشدند.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 325 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی