نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

ارایه يک متدولوژي جامع و منسجم براي قيمت گذاري محصولات جديد بر مبناي ارکان فرايند ايده تا بازار (الگوبرداري شده از مدل هزينه سازنده تعديل شده)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 
قيمت گذاري محصولات جديد فرايندي پيچيده و دشوار است؛ به گونه اي که آن را هنر قيمت گذاري محصولات جديد مي نامند. در فرايند قيمت گذاري محصولات جديد يافتن سقف و کف قيمت و تعيين قيمت ارایه محصول در اين دامنه معني داري مهم ترين فعاليت مي باشد. براي تعيين سقف قيمت شرکت بايد کليه منافع محصول براي مشتري را شناسايي و کمي نمايد. اين منافع مي توانند کمي (که به سهولت قابل اندازه گيري است) و يا کيفي (که اندازه گيري آن بسيار دشوار است) باشد. براي تعيين کف قيمت از رويکرد هزينه مبنا با تجزيه و تحليل دقيق هزينه هاي هر واحد محصول و در نظر گرفتن پايين ترين سطح سود بر اساس بازده سرمايه گذاري، استفاده مي شود.براين اساس در اين مطالعه به ارایه يک متدولوژي جامع براي تجزيه و تحليل هزينه هايي که براي توسعه، توليد و تحويل يک محصول جديد بر مبناي ارکان فرايند ايده تا بازار مورد نياز است پرداخته مي شود و سپس متدولوژي توسعه يافته براي يک محصول جديد (نانولوله هاي کربني) به اجرا گذاشته شده است.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
  • ندارد
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
  • No item.
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

بندریان، ر.، و صفوی، ف.، و رشیدی، ع. (1389). ارایه یک متدولوژی جامع و منسجم برای قیمت گذاری محصولات جدید بر مبنای ارکان فرایند ایده تا بازار (الگوبرداری شده از مدل هزینه سازنده تعدیل شده). بررسی های بازرگانی, دوره جدید - 8(43), 43-57. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=123410



Vancouver : کپی

بندریان رضا، صفوی فرخ، رشیدی علی مراد. ارایه یک متدولوژی جامع و منسجم برای قیمت گذاری محصولات جدید بر مبنای ارکان فرایند ایده تا بازار (الگوبرداری شده از مدل هزینه سازنده تعدیل شده). بررسی های بازرگانی. 1389 [cited 2022August20];دوره جدید - 8(43):43-57. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=123410



IEEE : کپی

بندریان، ر.، صفوی، ف.، رشیدی، ع.، 1389. ارایه یک متدولوژی جامع و منسجم برای قیمت گذاری محصولات جدید بر مبنای ارکان فرایند ایده تا بازار (الگوبرداری شده از مدل هزینه سازنده تعدیل شده). بررسی های بازرگانی, [online] دوره جدید - 8(43), pp.43-57. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=123410.



 

 
بازدید یکساله 118 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی