نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1389 , دوره  1 , شماره  1 ; از صفحه 23 تا صفحه 38 .
 
عنوان مقاله: 

تاثير كاربرد فن آوري اطلاعات و ارتباطات در يادگيري درس رياضي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد ساری
 
چکیده: 
اين پژوهش با هدف بررسي به كارگيري فن آوري اطلاعات و ارتباطات در يادگيري درس رياضي و ارايه راهکارهايي جهت توسعه آن در شهرستان محمودآباد در سال تحصيلي 88-1387 انجام شد. روش پژوهش، پيمايشي و جامعه آماري آن متشكل از کليه معلمان رياضي شاغل به تدريس در شهرستان محمودآباد به تعداد 171 نفر بود. حجم نمونه، متناسب با جدول کرجسي و مورگان 88 نفر تعيين شد که به روش تصادفي ساده انتخاب شدند. داده ها با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته بسته پاسخ، جمع آوري و اطلاعات حاصل با استفاده از آزمون t تحليل شد. نتايج نشان داد که کاربرد فن آوري اطلاعات و ارتباطات در تغيير نگرش، تثبيت و پايداري مطالب درسي، مهارت استدلال و قدرت خلاقيت و در نهايت يادگيري فعال درس رياضي تاثير دارد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

ضامنی، ف.، و کاردان، س. (1389). تاثیر کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری درس ریاضی. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی, 1(1), 23-38. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=116902



Vancouver : کپی

ضامنی فرشیده، کاردان سحر. تاثیر کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری درس ریاضی. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی. 1389 [cited 2022May21];1(1):23-38. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=116902



IEEE : کپی

ضامنی، ف.، کاردان، س.، 1389. تاثیر کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری درس ریاضی. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی, [online] 1(1), pp.23-38. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=116902.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 1598 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی