برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

طراحي مدل سنجش وفاداري مشتريان با استفاده از شبكه هاي خودسازمان ده

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبایی
 
چکیده: 

موفقيت بلندمدت هر كسب و كار، به ايجاد ارزش و رضايت مندي براي مشتريانش وابسته است. اين امر موجب خريد دوباره و رشد هم زمان بازار مي شود. در اين نوشتار با استفاده از مفاهيم شبكه هاي عصبي، مدلي براي سنجش ميزان وفاداري مشتريان نسبت به محصولات/ خدمات مختلف ارايه شده است. در اين مدل پيشنهادي، از شبكه هاي عصبي خود سازمان ده براي اين منظور، استفاده شده است. استفاده از شبكه هاي عصبي خود سازمان ده به جاي شبكه هاي عصبي پيش خور مزاياي متعددي (از جمله كاهش تعداد تحليل پرسش نامه ها در آموزش شبكه) را به همراه خواهد داشت. در اين پژوهش، دفتر طرح هاي تحقيقاتي شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان به عنوان مطالعه موردي، بررسي شده است و مدل پيشنهادي براي مشتريان اين سازمان پياده سازي شده است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 91
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی