برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

مديريت دانش مشتري رويکردي براي کسب مزيت رقابتي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

جديدترين مطالعات، چالشي بالقوه را بين مديريت ارتباط با مشتري و مديريت دانش براي دستيابي به مزيت رقابتي نشان مي دهد. در واقع، عدم در ک مديريتي از اين که « چگونه استراتژي را به واقعيت تبديل کنند (اجراي استراتژي)، به بياني ديگر چگونه از دانش پردازش شده توسط سازمان حداکثر استفاده بعمل آيد» يکي از بارزترين موانع در کسب مزيت رقابتي مي باشد و در حوزه مديريت ارتباط با مشتري مساله اصلي براي بدست آوردن دانش مشتري، درک عملياتي ساختن اطلاعات مشتري است. سوال اصلي اين پژوهش در خصوص چگونگي بکار گيري ابزار مديريت دانش براي ايجاد مدلي کارا و اثر بخش براي سيستم مديريت ارتباط با مشتري است بگونه اي که از طريق آن سازمان به رقابت پذيري بادوام دست يابد. لذا در اين مقاله يک مدل مفهومي که ترکيبي از مباني مديريت ارتباط با مشتري و مديريت دانش مي باشد ارايه گرديده است. جهت اعتبار سنجي مدل پيشنهادي، پرسشنامه اي طرح گرديد و بين تعدادي از خبرگان و متخصصين اين حوزه توزيع و از روشهاي آماري همچون آزمونهاي ناپارامتريک، رگرسيون چندگانه و آزمون همبستگي اسپير من براي تجزيه و تحليل داده ها استفاده شده است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 430
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی