نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

پست مدرنيسم و بازاريابي مصرف کننده در هزاره جديد

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، ایران
 
چکیده: 
پست مدرنيسم تحولات زيادي را در عرصه فرهنگ، فناوري، اقتصاد، هنر و ديگر حوزه ها به ارمغان آورده است. حوزه مديريت نيز به عنوان يکي از علوم ميان رشته اي دچار تحولات شگرفي شده است. يکي از زمينه هاي به شدت پوياي اين حوزه فعاليت هاي بازاريابي است که به دليل ارتباط با افراد و جامعه متاثر از تحولات فرهنگي و نگرشي است که پست مدرنيسم جلوه اي نو از آن قلمداد مي گردد. بسياري بر اين باورند که با ظهور پست مدرنيسم دوران طلايي بازاريابي مدرن به پايان رسيده است و تئوري هاي بازاريابي نياز به بازنگري جدي و اساسي دارند. در اين مقاله ضمن بررسي نظريات مختلف در مورد پست مدرنيسم و چالش هايي که براي بازاريابي مدرن ايجاد نموده است، مکاتب مختلف بازاريابي پست مدرن، ويژگي هاي اين نوع بازاريابي، مفاهيم جديد مطروحه ناشي از اين فلسفه و وجوه تمايز اين نظريات با دوره قبل تبيين شده است.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
طرح های مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

فرهنگی، ع.، و حسن قلی پور، ط.، و خانلری، ا. (1387). پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید. مدیریت بازرگانی, 1(1), 87-104. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=88144



Vancouver : کپی

فرهنگی علی اکبر، حسن قلی پور طهمورث، خانلری امیر. پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید. مدیریت بازرگانی. 1387 [cited 2022May25];1(1):87-104. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=88144



IEEE : کپی

فرهنگی، ع.، حسن قلی پور، ط.، خانلری، ا.، 1387. پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید. مدیریت بازرگانی, [online] 1(1), pp.87-104. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=88144.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 453 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی