APA :
کپیسبزمکان، ل.، و هزاوه ای، س.، و ربیعی، ک.، و جهانی هاشمی، ح.، و میرمحمدصادقی، س. (1387). تاثیر مداخله آموزشی بر اساس الگوی (Predisposing, Reinforcing, Enabling Causes in Educational Diagnosis and Evaluation (PRECEDE بر افسردگی و کیفیت زندگی بیماران با عمل جراحی تعویض عروق کرونر. پایش, 8(1), 75-84. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=84147
Vancouver :
کپی سبزمکان لیلا، هزاوه ای سیدمحمدمهدی، ربیعی کتایون، جهانی هاشمی حسن، میرمحمدصادقی سیدمحسن. تاثیر مداخله آموزشی بر اساس الگوی (Predisposing, Reinforcing, Enabling Causes in Educational Diagnosis and Evaluation (PRECEDE بر افسردگی و کیفیت زندگی بیماران با عمل جراحی تعویض عروق کرونر. پایش. 1387 [cited 2022August13];8(1):75-84. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=84147
IEEE :
کپی سبزمکان، ل.، هزاوه ای، س.، ربیعی، ک.، جهانی هاشمی، ح.، میرمحمدصادقی، س.، 1387. تاثیر مداخله آموزشی بر اساس الگوی (Predisposing, Reinforcing, Enabling Causes in Educational Diagnosis and Evaluation (PRECEDE بر افسردگی و کیفیت زندگی بیماران با عمل جراحی تعویض عروق کرونر. پایش, [online] 8(1), pp.75-84. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=84147.