برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1385 , دوره  3 , شماره  9 ; از صفحه 63 تا صفحه 69 .
 
عنوان مقاله: 

مقايسه بازخورد ورزشکاران دانش آموز و دانشجو و مربيان نسبت به روانشناسي ورزش

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد بهبهان
 
چکیده: 

اين پژوهش به منظور مقايسه بازخورد ورزشکاران دانش آموز و دانشجو و مربيان نسبت به روانشناسي ورزش اجرا شد. 100 مربي، 100 ورزشکار دانشجو و 100 ورزشکار دانش آموز با روش نمونه گيري تصادفي و به نسبت مساوي از هر دو جنس انتخاب شدند. همه آزمودنيها پرسشناه بازخورد نسبت به روانشناسي ورزش مارتين و ديگران (1997) را تکميل کردند. تحليل نتايج با آزمون t و تحليل واريانس يکراهه نشان داد که بازخورد مربيان و دانشجويان هر دو جنس در مقايسه با دانش آموزان نسبت به روانشناسي ورزش مثبت تر بود و زنان و مردان با سبقه ورزشي کمتر بازخورد منفي تري نسبت به روانشناس ورزشي داشتند. بر مبناي نتايج حاصل پيشنهادهاي کاربردي ارايه شدند.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

کجباف نژاد، ه.، و رضوانی اصل، ر. (1385). مقایسه بازخورد ورزشکاران دانش آموز و دانشجو و مربیان نسبت به روانشناسی ورزش. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی), 3(9), 63-69. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=67018



Vancouver : کپی

کجباف نژاد هادی، رضوانی اصل رضوان. مقایسه بازخورد ورزشکاران دانش آموز و دانشجو و مربیان نسبت به روانشناسی ورزش. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی). 1385 [cited 2021August01];3(9):63-69. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=67018



IEEE : کپی

کجباف نژاد، ه.، رضوانی اصل، ر.، 1385. مقایسه بازخورد ورزشکاران دانش آموز و دانشجو و مربیان نسبت به روانشناسی ورزش. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی), [online] 3(9), pp.63-69. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=67018.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 525 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی