APA :
کپیبرنا، م.، و فولادچنگ، م. (1397). اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور-ترجمه بر یادگیری زبان انگلیسی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی), 11(2 ), 123-132. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=551805
Vancouver :
کپی برنا محمد، فولادچنگ محبوبه. اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور-ترجمه بر یادگیری زبان انگلیسی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی). 1397 [cited 2022May17];11(2 ):123-132. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=551805
IEEE :
کپی برنا، م.، فولادچنگ، م.، 1397. اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور-ترجمه بر یادگیری زبان انگلیسی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی), [online] 11(2 ), pp.123-132. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=551805.