APA :
کپیآقاجان تبارمقری، م.، و مانیان، ا.، و امیرشاهی، م.، و شامی زنجانی، م. (1398). ارائه چارچوبی برای طراحی کارزارهای بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی برای خدمات کسب وکار به مصرف کننده در ایران. مدیریت اطلاعات, 5(1 (پیاپی 8) ), 183-209. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=528307
Vancouver :
کپی آقاجان تبارمقری مجتبی، مانیان امیر، امیرشاهی میراحمد، شامی زنجانی مهدی. ارائه چارچوبی برای طراحی کارزارهای بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی برای خدمات کسب وکار به مصرف کننده در ایران. مدیریت اطلاعات. 1398 [cited 2022May24];5(1 (پیاپی 8) ):183-209. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=528307
IEEE :
کپی آقاجان تبارمقری، م.، مانیان، ا.، امیرشاهی، م.، شامی زنجانی، م.، 1398. ارائه چارچوبی برای طراحی کارزارهای بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی برای خدمات کسب وکار به مصرف کننده در ایران. مدیریت اطلاعات, [online] 5(1 (پیاپی 8) ), pp.183-209. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=528307.