برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1399 , دوره  5 , شماره  17 ; از صفحه 117 تا صفحه 136 .
 
عنوان مقاله: 

واکاوی نقش بازاریابی مبتنی بر مشارکت مشتری در ارتقای گزاره های ارزش ادراک شده

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز، مرکز بین المللی قند،کرج، ایران
 
چکیده: 
مشارکت مشتری، فرآیند تعامل با مشتریان از طریق کانال های مختلف ارتباطی و تقویت رابطه با آن هاست. این مقاله مشکل بخش بندی تحقیقات مشارکت مشتری و آشفتگی های موجود در مجموعه اصطلاحات را مخاطب قرار داده است و تفاسیر، اشکال، و مدل های مشارکت مشتری موجود را مورد بحث قرار داده و آنها را با سایر دسته بندی های بازاریابی برای تشخیص منشأ شناخت های مشارکت مشتری مجزا در رشته بازاریابی مواجه می کند. مقاله دانش مشارکت مشتری را با انطباق رویکرد یکپارچه سازی رده بندی کرده و سهم ها را از جریانات موازی جمع آوری کرد که در تحقیق مشارکت مشتری پیشین تکامل یافته بودند، مکمل این جریانات را پیشنهاد کرد. شناخت مشارکت مشتری یکپارچه شده، که در این مقاله ارائه می گردد، پایه تفسیر رفتاری بوده و با عوامل نگرش رفتار مشتری غنی می گردد که در معرض چشم انداز چندبعدی و نگرشی است. در نتیجه، محققین سنخ شناسی اشکال مشارکت مشتری (انواع) شامل ارتباطات مشتریان، شکایات مشتریان و همکاری مشتری را پیشنهاد کردند.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

محمدی، س.، و محمدی، ن.، و خانجانیان، ف. (1399). واکاوی نقش بازاریابی مبتنی بر مشارکت مشتری در ارتقای گزاره های ارزش ادراک شده. پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری, 5(17 ), 117-136. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=526712



Vancouver : کپی

محمدی سارا، محمدی نساء، خانجانیان فرشید. واکاوی نقش بازاریابی مبتنی بر مشارکت مشتری در ارتقای گزاره های ارزش ادراک شده. پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری. 1399 [cited 2021July30];5(17 ):117-136. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=526712



IEEE : کپی

محمدی، س.، محمدی، ن.، خانجانیان، ف.، 1399. واکاوی نقش بازاریابی مبتنی بر مشارکت مشتری در ارتقای گزاره های ارزش ادراک شده. پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری, [online] 5(17 ), pp.117-136. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=526712.



 

 
بازدید یکساله 142 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی