نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1397 , دوره  4 , شماره  16 ; از صفحه 235 تا صفحه 262 .
 
عنوان مقاله: 

ديدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگري به نقش رسانه هاي اجتماعي در مقصد گردشگري

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري، دانشگاه مازندران
 
چکیده: 
توجه به عملکرد و نقش رسانه هاي اجتماعي در اقدامات توسط عرضه کنندگان خدمات گردشگري، مي تواند بسترساز توسعه ي گردشگري در مقصد باشد. تحقيق حاضر با هدف بررسي ديدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگري به نقش رسانه هاي اجتماعي در مقصد گردشگري و اقدامات عرضه کنندگان صورت پذيرفته است. تحقيق حاضر کاربردي، توصيفي-همبستگي مبتني بر مدل سازي معادلات ساختاري بوده است. جامعه ي آماري تحقيق شامل عرضه کنندگان خدمات گردشگري مقصد رامسر مي باشد که از طريق نمونه گيري نظري و بررسي ميداني تعداد 327 نفر به دست آمد. داده هاي پژوهش حاضر از طريق پرسشنامه به دست آمدند. بخشي از تجزيه وتحليل داده ها از طريق بسته ي نرم افزاري SPSS24 صورت پذيرفت و همچنين براي آزمون فرضيه هاي تحقيق از مدل سازي معادلات ساختاري با استفاده از نرم افزار Lisrel8. 54 اقدام گرديد. يافته ها مشخص ساخت که بر اساس ديدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگري مقصد رامسر، رسانه هاي اجتماعي به ترتيب بيشتر به کمتر در مديريت در مقصد، تبليغات و ترفيعات در مقصد، تحقيقات و بازاريابي در مقصد، تعامل و ارتباطات در مقصد و نيز توزيع و فروش در مقصد نقش داشته و تأثيرگذارند. با توجه به تحليل يافته ها، نتايج و پيشنهاد هاي لازم ارائه گرديد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
  • No item.
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

محمدی، م.، و میرتقیان رودسری، س. (1397). دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری. مطالعات رسانه های نوین, 4(16 ), 235-262. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=496164



Vancouver : کپی

محمدی مصطفی، میرتقیان رودسری سیدمحمد. دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری. مطالعات رسانه های نوین. 1397 [cited 2022May22];4(16 ):235-262. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=496164



IEEE : کپی

محمدی، م.، میرتقیان رودسری، س.، 1397. دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری. مطالعات رسانه های نوین, [online] 4(16 ), pp.235-262. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=496164.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 152 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی