برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1397 , دوره  4 , شماره  12 ; از صفحه 13 تا صفحه 20 .
 
عنوان مقاله: 

آموزش فيزيک و آزمايشگاه به روش يادگيري معکوس

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه فرهنگيان، ايران
 
چکیده: 
اين مقاله به معرفي روش يادگيري معکوس و مزاياي آن نسبت به روش هاي سنتي و مرسوم در آموزش فيزيک و آزمايشگاه به همراه مصاديق تجربي پرداخته و نکات قابل توجه در برگزاري کلاس معکوس با بکارگيري مهارت هاي دانش آموزان در حضور يافتن در فضاي مجازي را ارائه داده و نشان مي دهد که جابجايي درس و تکليف علي الخصوص در درس فيزيک و آزمايشگاه مي تواند ميزان يادگيري، ماندگاري دروس در ذهن و همچنين فعاليت دانش آموزان را در امر آموزش افزايش دهد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

ناموری، ا.، و جلیلیان، ب.، و فنون، ف.، و رضایی، ص. (1397). آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس. پویش در آموزش علوم پایه, 4(12 ), 13-20. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=493259



Vancouver : کپی

ناموری الهه، جلیلیان بهروز، فنون فرنوش، رضایی صفیه. آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس. پویش در آموزش علوم پایه. 1397 [cited 2021November29];4(12 ):13-20. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=493259



IEEE : کپی

ناموری، ا.، جلیلیان، ب.، فنون، ف.، رضایی، ص.، 1397. آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس. پویش در آموزش علوم پایه, [online] 4(12 ), pp.13-20. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=493259.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 155 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی