برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1398 , دوره  5 , شماره  17 ; از صفحه 67 تا صفحه 76 .
 
عنوان مقاله: 

بکارگيري تفکر طراحي در يادگيري انواع شبکه بلور

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه علوم پايه، دانشگاه فرهنگيان، ايران
 
چکیده: 
اغلب فراگيران آمادگي لازم براي ايده پردازي و بکارگيري خلاقيت در يادگيري مفاهيم مشکل و ناآشناي علوم تجربي را ندارند. تفکر طراحي مبتني بر روش هاي خلاقيت است. در تفکر طراحي ذهن براي درگير شدن با هر موضوع و اين که همه چيز را به صورت يک مساله ببيند عادت مي کند. بنابراين در اين شيوه مدل هاي ذهني جديد به فراگيران آموزش داده مي شود که در فضاي سازنده گرا مي تواند براي پيشرفت خلاقيت و يادگيري دروس آنان بسيار مفيد واقع شود. مطالعه حاضر مي کوشد با تشريح مراحل پنج گانه تفکر طراحي به ارايه مدلي جهت بکارگيري خلاقيت فراگيران در بکارگيري مفاهيم وابسته به شبکه بلور بپردازد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

کشاورز، ا.، و مشک بید، ف. (1398). بکارگیری تفکر طراحی در یادگیری انواع شبکه بلور. پویش در آموزش علوم پایه, 5(17 ), 67-76. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=493156



Vancouver : کپی

کشاورز الهه، مشک بید فاطمه. بکارگیری تفکر طراحی در یادگیری انواع شبکه بلور. پویش در آموزش علوم پایه. 1398 [cited 2021December09];5(17 ):67-76. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=493156



IEEE : کپی

کشاورز، ا.، مشک بید، ف.، 1398. بکارگیری تفکر طراحی در یادگیری انواع شبکه بلور. پویش در آموزش علوم پایه, [online] 5(17 ), pp.67-76. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=493156.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 91 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی