برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1397 , دوره  26 , شماره  2 ; از صفحه 11 تا صفحه 40 .
 
عنوان مقاله: 

عوامل تأثيرگذار بر برندسازي اسلامي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
*
 
چکیده: 
هدف اين پژوهش شناسايي و بررسي عوامل مؤثر بر برندسازي اسلامي در صنايع ايران به منظور ارائه چارچوبي مفهومي براي ورود به بازارهاي جهاني است. روش پژوهش از نوع ترکيبي اکتشافي است که پي درپي در دو بخش کيفي و کمي انجام شده است. در گام اول پژوهش به منظور دستيابي به اهداف پژوهش با استفاده از مصاحبه هاي عميق نيمه ساختاريافته با 14 نفر از خبرگان، متخصصان و استادان دانشگاهي و صنعت در زمينه هاي بازاريابي، برندسازي و برندسازي اسلامي که به روش نمونه-گيري ترکيبي هدفمند قضاوتي و روش گلوله برفي انتخاب شده بودند، مؤلفه هاي برندسازي اسلامي و هم چنين عوامل مؤثر بر آن شناسايي و دسته بندي شد. سپس در مرحله کمي در قالب روش تحقيق توصيفي پيمايشي و از طريق ابزار پرسشنامه محقق ساخته نظر و ديدگاه هاي 328 نفر از مديران و کارشناسان بازاريابي در 60 شرکت با نام اسلامي گردآوري شد. سپس، داده با استفاده از تحليل عاملي تأييدي و نرم افزار LISREL مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت. نتايج پژوهش در مرحله نظرسنجي از خبرگان منجر به شناسايي سه مؤلفه اصلي رويکردها، فرصتها و چالشهاي برندسازي اسلامي و عوامل اثرگذار بر آن شد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

رستمی، م.، و فیض، د.، و زارعی، ع.، و رستگار، ع.، و ملکی مین باش رزگاه، م. (1397). عوامل تأثیرگذار بر برندسازی اسلامی. مدیریت اسلامی, 26(2 ), 11-40. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=486733



Vancouver : کپی

رستمی محمدرضا، فیض داوود، زارعی عظیم، رستگار عباسعلی، ملکی مین باش رزگاه مرتضی. عوامل تأثیرگذار بر برندسازی اسلامی. مدیریت اسلامی. 1397 [cited 2021September23];26(2 ):11-40. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=486733



IEEE : کپی

رستمی، م.، فیض، د.، زارعی، ع.، رستگار، ع.، ملکی مین باش رزگاه، م.، 1397. عوامل تأثیرگذار بر برندسازی اسلامی. مدیریت اسلامی, [online] 26(2 ), pp.11-40. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=486733.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 146 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی