برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

طراحي ايده کمپين تبليغاتي مناسب، براي معرفي فرش دستباف کاشان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی، دانشگاه تهران
 
چکیده: 
فرش دستباف، علاوه بر بعد اشتغال، صادرات و ارز آوري و منافع اقتصادي، از بعد هنري و فرهنگي، نماد و تبلور فرهنگ غني اين سرزمين از ديرباز بوده و شهرت جهاني دارد. بر اساس اطلاعات بدست آمده از سوي دست اندرکاران فرش دستباف، فقدان ارتباط با مصرف کنندگان و شناخت آن ها و همچنين تبليغات هدفمند و خلاق و بازاريابي مناسب، موردي است که در فرش دستباف ايران و به طبع آن فرش دستباف کاشان ناديده گرفته شده است. هدف اصلي اين پژوهش شناسايي شاخصه هاي فرش دستباف کاشان جهت طراحي ايده کمپين تبليغاتي، براي معرفي فرش دستباف کاشان در بازارهاي داخلي ايران مي باشد. تحقيق حاضر با استفاده از دو ابزار مصاحبه و اسناد مورد بررسي قرار گرفت. اطلاعات بدست آمده از طريق دو ابزار فوق، مورد توصيف، تفسير و تحليل جامع قرار گرفت تا پاسخ سوال اصلي پژوهش (ايده کمپين تبليغاتي مناسب براي صنعت فرش دستباف کاشان، چيست)داده شود. اين ارزيابي جامع و عميق با استراتژي مطالعه موردي و استفاده از روش تحليل تم و محتواي کيفي است. در نتايج پژوهش به خلق ايده اصلي و استراتژي کمپين تبليغاتي يراي معرفي فرش دستباف کاشان، مزاياي منحصربفرد اين کالا، رسيده شد، با تمرکز بر اينکه، اگر به دنبال نرم ترين و مقرون به صرفه ترين کفپوش دستباف هستيد، فرش پشمي کاشان را خريداري نماييد، ايده اين کمپين، تمرکز بر مقرون به صرفه بودن و نرم بودن اين فرش براي زيرپا است که فرش کاشان به سبب، درشت بافي و جنس پشمي آن، هم بسيار نرم و لطيف است و هم به لحاظ قيمتي بسيار مناسب است و از اين حيث منحصر بفرد است کما اينکه مشتريان در حال خريد اصيل ترين و بهترين فرش دستباف ايران هستند. در پايان اين پژوهش، پيشنهاداتي به محققان آينده در صنعت فرش دستباف ارايه شد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

کریمیان راوندی، م.، و یزدانی، ح.، و ایرانی، ح. (1396). طراحی ایده کمپین تبلیغاتی مناسب, برای معرفی فرش دستباف کاشان. گلجام, -(32 ), 67-82. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=483665



Vancouver : کپی

کریمیان راوندی محمد، یزدانی حمیدرضا، ایرانی حمیدرضا. طراحی ایده کمپین تبلیغاتی مناسب, برای معرفی فرش دستباف کاشان. گلجام. 1396 [cited 2021October28];-(32 ):67-82. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=483665



IEEE : کپی

کریمیان راوندی، م.، یزدانی، ح.، ایرانی، ح.، 1396. طراحی ایده کمپین تبلیغاتی مناسب, برای معرفی فرش دستباف کاشان. گلجام, [online] -(32 ), pp.67-82. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=483665.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 370 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی