برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

برندسازي جهت خلق ارزش مصرف کننده در نظام بانکي کشور

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد سنندج
 
چکیده: 
برندسازي به عنوان شکل جديدي از ارتباطات ميان مشتريان و بانک ها به منظور الزام رقابتي و پارادايم غالب در بازاريابي صنعت بانکداري مطرح است. اين مفهوم بسيار پويا بوده و عليرغم پژوهش هاي گسترده، هنوز به اندازه کافي موردبررسي قرار نگرفته است. هدف اين پژوهش، شناسايي و سطح بندي عوامل تشکيل دهنده برند در صنعت بانکداري مي باشد که ازنظر نتيجه توسعه اي و از منظر هدف کاربردي به شمار مي آيد. پژوهش حاضر از روش ترکيبي بهره مي گيرد بدين صورت که نخست عوامل تشکيل دهنده برند در صنعت بانکداري کشور بامطالعه مباني نظري و با استفاده از روش دلفي(اخذ نظر خبرگان) شناسايي و سپس از طريق رويکرد مدل سازي ساختاري تفسيري نسبت به سطح بندي عوامل برندسازي اقدام شده است. يافته هاي پژوهش حاکي از آن است که عوامل يازده گانه برند سازي در سيستم بانکي در پنج سطح به ترتيب وفاداري برند در سطح اول، تمايل برند، دلبستگي برند و اعتماد برند در سطح دوم، ابعاد تعهد برند، رضايت برند، شخصيت برند، شهرت برند و ارزش ادراک شده در سطح سوم، کيفيت خدمات در سطح چهارم و هويت برند در سطح پنجم طبقه بندي مي شود.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

عباس زاده، ح.، و عالم تبریز، ا.، و ایراندوست، م.، و صلواتی، ع. (1398). برندسازی جهت خلق ارزش مصرف کننده در نظام بانکی کشور. مطالعات رفتار مصرف کننده, 6(1 ), 193-211. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=481013



Vancouver : کپی

عباس زاده حسن، عالم تبریز اکبر، ایراندوست منصور، صلواتی عادل. برندسازی جهت خلق ارزش مصرف کننده در نظام بانکی کشور. مطالعات رفتار مصرف کننده. 1398 [cited 2021July27];6(1 ):193-211. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=481013



IEEE : کپی

عباس زاده، ح.، عالم تبریز، ا.، ایراندوست، م.، صلواتی، ع.، 1398. برندسازی جهت خلق ارزش مصرف کننده در نظام بانکی کشور. مطالعات رفتار مصرف کننده, [online] 6(1 ), pp.193-211. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=481013.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 122 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی