برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1398 , دوره  - , شماره  47 ; از صفحه 84 تا صفحه 91 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي تأثير بازي در ميزان يادگيري درس رياضي دوره ابتدائي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
*
 
چکیده: 
يکي از چالش هاي که در آموزش مطرح است اين است که بايد در آموزش از روش هاي استفاده شود که به روز و جذاب باشد و يادگيري عميق تري را ايجاد کند که متاسفانه گاه چنين نيست. عوامل متعدد در يادگيري و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان نقش داشته باشد که يکي از عوامل روش تدريس است با توجه به اين که امروزه روش تدريس فعال استفاده از بازي است بازي با ايجاد انگيزه در دانش آموزان مي تواند به عملکرد و پيشرفت بيشتر دانش آموزان کمک کند. در اين مقاله سعي شده است ضمن بيان اهميت بازي در يادگيري رياضي در دوره ابتدائي، روش هاي مانند استفاده از محيط، کاربرد رياضي در ساير دروس، ICT بازي، داستان، تصاوير و تصوير سازي ذهني براي برقراري ارتباط بين ماهيت انتزاعي و ملموس رياضي معرفي شود و بدين ترتيب بتوان رياضي را براي دانش آموزان دوره ابتدائي معنا دار کرد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

معلمی، غ. (1398). بررسی تأثیر بازی در میزان یادگیری درس ریاضی دوره ابتدائی. پژوهشنامه اورمزد, -(47 ), 84-91. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=478432



Vancouver : کپی

معلمی غنیه. بررسی تأثیر بازی در میزان یادگیری درس ریاضی دوره ابتدائی. پژوهشنامه اورمزد. 1398 [cited 2021October28];-(47 ):84-91. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=478432



IEEE : کپی

معلمی، غ.، 1398. بررسی تأثیر بازی در میزان یادگیری درس ریاضی دوره ابتدائی. پژوهشنامه اورمزد, [online] -(47 ), pp.84-91. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=478432.



 

 
بازدید یکساله 957 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی